یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ /
139155
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۰۱

دستگاه‌های اقتصادی کشور اجازه ندهند ایران هیچ منفعتی به اقتصاد آمریکا برساند

معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: درخواست داریم دستگاه اقتصادی کشور اجازه ندهند که ایران هیچ منفعتی به اقتصاد آمریکا برساند. آمریکا تمام تلاش خود را کرده که اقتصاد ما را تحت فشار قرار دهد دولت توجه کند که اقتصاد ما هم منفعتی به آمریکا نرساند و تمام راه ها بسته شود.



به گزارش خبرنگار ایلنا، جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان با حضور سردار محمدرضا نقدی برگزار شد. در این جلسه نمایندگان ارگان‌ها و سازمان‌ها به ارائه برنامه‌ سازمان خود برای این روز پرداختند.

سردار نقدی درباره پیام استکبارستیزی  بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان و نحوه انتقال این پیام به جهانیان، گفت: غزه یک دانشگاه استکبار شناسی است. مردم مفهوم استکبار را آنجا لمس می‌کنند و می‌بینند که میدانی متفاوت است. ما در جنگ‌ها داشتیم که به بیمارستان‌ها حمله شده است، مثل آمریکایی‌ها که در افغانستان به بیمارستان حمله کردند اما حتی اگر عمدی بود، جرائت نداشتند بگویند که عمدی زدیم و سریعا عذرخواهی کردند و حتی به خانواده‌های کشته‌شدگان غرامت دادند. ما پدیده‌هایی در این جنگ می‌بینیم که تا به حال نداشتیم.  آب را بر مردم می‌بندند، کودکان را این چنین می‌کشند، حتی در بیمارستان‌ها دستگاه‌های اکسیژن را از آن‌ها جدا می‌کنند. این پدیده‌ها را در هیچ جنگ و جنایتی ندیدیم.

وی افزود: غزه یک دانشگاه استکبارستیزی است که مردم دنیا با استکبار و جنایت آن‌ها مخالفت می‌کنند، با این حال آمریکا از این رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند.  نخست وزیر رژیم کودک کش را به کنگره دعوت کردند. پنج دقیقه برای یک جنایتکار دست و جیغ زدند،  برای کسی که دستش به خون ۱۳ هزار کودک و زن بی‌گناه آلوده است، مردم عادی و بی‌گناه که نقشی در این جنگ ندارند. این نمایندگان برای این شخص کف می‌زنند و روی پا می ایستند. این نشان می‌دهد، آمریکایی‌ها چقدر بی‌خرد هستند.

سردار نقدی با اشاره به اشتباهات آمریکا در منطقه، بیان کرد: آمریکا از سقوط جزیره ثبات رژیم شاه عبرت نگرفت، از سقوط رژیم صدام هم عبرت نگرفت. همچنین در افغانستان هم درس نگرفتند و تا روز آخر پیش‌بینی نکردند که سقوط رژیم تحت حمایتش نزدیک است تا جایی که دیدیم با چه افتضاحی جاسوسان آن‌ها برای فرار از کابل از بال‌های هواپیما آویزان شدند. الان هم عقل‌شان نمی‌رسد از رژیمی که در حال سقوط است حمایت می‌کنند. الان هم اگر به آمریکا بروید به اندازه یک شهر این‌ها ذخیره‌ساز رایانه‌ای تهیه کرده‌اند و به اندازه یک شهر پردازش‌گر در کنارش گذاشتند و هوش مصنوعی درست کردند ولی به اندازه مغز یک گنجشک هم عقل‌شان نمی‌رسد که از یک رژیم در حال سقوطی که کارش پایان یافته و همه دنیا او را کنار زده است اینطور حمایت نکنند. این‌ها دست فرعون را از پشت در جنایت بستند. حتی در جلسه شورای امنیت دیدیم، آمریکا در مقابل متحدان خود ایستاد و توقف این جنایت‌‌ها را وتو کرد. در این قضیه، هیات حاکمه آمریکا‌ها به آرای مردم جهان و مردم خودش اعتنایی نکرد. امروز مردم آمریکا هم مخالف این جنایت رژیم صهیونیستی هستند. اگر در جهاد تبیین کوتاهی داشتیم آنها خودشان تبیین کردند و امروز همه آمریکا و خوی آن را می‌شناسند.

وی ادامه داد: همه دارند صحه می‌گذارند که در ۱۳ آبان دانشجویان ایرانی بهترین تصمیم را گرفتند. هر چقدر از آن می‌گذارد کار دانشجویان پیرو خط امام در ایران شفاف‌تر می‌شود. برای تحقق عدالت در دنیا هیچ راهی جز نابود رژیم صهیونیستی و هیات حاکمه آمریکا نداریم. اگر بخواهیم سال ۲۰۲۴ میلادی را نام‌گذاری کنیم، باید نام آن را سال رسوایی تمدن غرب نام بگذاریم. تسلیحات و سلاح‌هایی که غرب برای رژیم صهیونیستی می‌فرستاد و حمایت‌هایی که از آن می‌کند، نشان از رسوایی آن دارد. اگر آمریکا نبود، رژیم صهیونیستی بعد از طوفان‌الاقصی سقوط می‌کرد. رژیم‌صهیونیستی پنج درصد قابلیت نداشت که بعد طوفان‌الاقصی سرپا بماند، آمریکا او را نجات داد. اسرائیل پادگان آمریکاست، پادگانی برای استکبار آمریکاست.

سردار نقدی با اینکه آمریکا نمی‌تواند خود را در این جنایت و کودک‌کشی و زن‌کشی پنهان کند، گفت: آمریکا حامی اصلی جنایت‌هایی است که انجام شده است. همه دست به دست هم بدهیم که این ۱۳ آبان را قوی‌تر و عینی‌تر کنیم تا مسیر سقوط استکبار سریع‌تر شود. سال گذشته از جنایات ۲۸ مرداد آمریکا، شکایت مردمی از آمریکا و دولت آمریکا انجام دادیم. ما باید در ۱۳ آبان برنامه‌هایی داشته باشیم برای احقاق حقوق مردم دنیا و فلسطین و ما در خصوص این مسائل سکوت نمی‌کنیم. پیگیری حقوقی با مسائل سیاسی متفاوت است. همین شکایت ۲۸ مرداد نشان داد که می‌توانیم با مدرک مستدل اقدام کنیم. ان‌شاالله در ۱۳ آبان حضور پرشوری داشته باشیم. انشالله هر نهادی به صورت جداگانه برنامه خودش داشته باشد و امسال بیشتر از همیشه باید رویکردمان پیام‌رسانی جهانی باشد تا ماهیت استکبار برای همه مردم جهان آشکارا شود.

معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: یاد و خاطر شهدای ۱۷ شهریور را گرامی می‌داریم. ما ان‌شالله امسال بنا است که ۱۳ آبان را با یک فضای بین‌المللی‌تر داشته باشم حتی استان‌ها فضای تجمعات را بین‌المللی کنند. در کنار حضور مردمی باید به بعد بین المللی ۱۳ آبان توجه شود. یک محور بحث‌ ما در خصوص کشتن دانش آموزان و کودکان است این یک حرکت ملی است که ان‌شاالله تا ۳۱ شهریور یک پویشی را با یک عنوان دنبال خواهیم کرد. پنچ کمیته برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان تعیین شده است مثل کمیته رسانه با حضور صدا و سیما و برگزاری راهپیمایی که برعهده بسیج است علاوه بر این کارگروه‌هایی وجود دارد که برای اجرای برنامه ۱۳ آبان در سازمان‌ها است امسال کارگروه ویژه زنان را هم داریم. دستگاه‌ها باید یک برنامه جامع و جهانی برای این روز داشته باشند. احتمالا شکایت‌های زیادی از آمریکا داریم مثل همان پرونده ۲۸ مرداد پرونده‌هایی زیادی است. درخواست داریم دستگاه اقتصادی کشور اجازه ندهند که ایران هیچ منفعتی به اقتصاد آمریکا برساند. آمریکا تمام تلاش خود را کرده که اقتصاد ما را تحت فشار قرار دهد  دولت توجه کند که اقتصاد ما هم منفعتی به آمریکا نرساند و تمام راه ها بسته شود.

سردار نقدی در مورد زمان انتقام ایران از رژیم صهیونیستی تاکید کرد: انتقام شهید اسماعیل هنیه قطعی است و بار‌ها گفته شده است و همه بر آن صحه گذاشته‌اند هیچ شکی در آن نیست. در موقع خود باید انجام شود که اثر بیشتری را داشته باشد.

وی تاکید کرد: به دوستانمان در اصفهان هم گفته‌ام گزهای خود را آماده کنند.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 139155 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]