شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ /
97573
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸

عملیات وعده صادق به هنگام و به موقع رخ داد/ اگر آمریکا به داد صهیونیسم نمی‌رسید قطعا رژیم صهیونیستی شکست تاریخی را می‌پذیرفت

به گزارش مشرق، سردار رمضان شریف صبح شنبه در همایش «بر مدار امید» در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: اهمیت ارتباطات و اطلاع رسانی و آگاهسازی افکار عمومی به حدی است که امروز در مباحث جهانی و بین الملل تبعات آن را به عینه شاهدیم. وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کمال […]



به گزارش مشرق، سردار رمضان شریف صبح شنبه در همایش «بر مدار امید» در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: اهمیت ارتباطات و اطلاع رسانی و آگاهسازی افکار عمومی به حدی است که امروز در مباحث جهانی و بین الملل تبعات آن را به عینه شاهدیم.
وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کمال تعجب سردمداران شرق و غرب متحد و منسجم علیه انقلاب اسلامی به پا خاستند چرا که آنها با اصل انقلاب و فرهنگ اسلام، اهل بیت و تشیع مشکل داشتند و نمی خواستند این مکتب ارزشی در مقابل مکتب انحرافی آنها قد علم کند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نه تنها آمریکا بلکه اتحاد جماهیر شوروی نیز علیه این انقلاب جبهه گیری کرده و حامی صدام در دوران دفاع مقدس بود که این اقدام آنها نشان می دهد حکمرانی انقلاب اسلامی یک حکمرانی بلامنازع در برابر شرق و غرب بود.
سردار شریف بیان کرد: فراتر از محدوده جغرافیایی گفتمان انقلاب اسلامی که برآمده از تعالیم آسمانی و اهل بیت است امروز تمام قلوب آزادیخواهان را تسخیر کرده و زلزله سیاسی حقیقی را در دنیا رقم زده است.
وی ادامه داد: امروز با گذشت ۴۵ سال از شکل گیری انقلاب اسلامی بیانات معمار کبیر انقلاب در مورد ماهیت رژیم صهیونیستی و خباثت آنها آشکار شده و همه فهمیده اند که فلسطین مظلوم است و رژیم صهیونیستی با وجود همه تزویر و ریاکاری رژیم سفاک، کودک کش و جنایتکار در حق بشریت است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حادثه غزه و کشته شدن بیش از ۳۵ هزار انسان بیگناه و مجروح شدن ۷۵ هزار زن و مرد و آوارگی هزاران انسان و کودک بی پناه در مناطق اشغالی فلسطین اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در این جنگ ۷ ماهه نه تنها هیچ دستاوردی نداشته بلکه عمق قساوت و سفاکی خود را به نمایش گذاشته است.
سردار شریف بیان کرد: رسانه های غرب در این سال ها سعی می کردند تا رژیم صهیونیستی را قدرتمند نشان دهند و تصویری متفاوت از قدرت نمایی این رژیم را به رخ بکشند که به نظر می رسد همه این پرده ها برملا شده و دنیا واقعیت ها را فهمیده است.
وی جنبش اخیر دانشجویان دانشگاه های آمریکا و غرب را نمایشی از این اعتراض به شعارهای دروغین و ماهیت پلید صهیونیسم اعلام و تصریح کرد: اگر آمریکا به داد صهیونیسم نمی رسید قطعا رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی شکست تاریخی را می پذیرفت و برای همیشه از صفحه روزگار محو می شد.
وی ادامه داد: این اقدام دانشجویان نشان داد که سران رژیم صهیونیستی منفور جهان هستند و نمی توانند از پاسخگویی به افکار عمومی در برابر اعمال جنایتکارانه خود فرار کنند.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 97573 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
مشرق 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
دولت بهار 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]