یکشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۳ /
82151
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

سال آینده شاهد بیکاری هیچ یک فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد نخواهیم بود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ان‌شاالله در سال آینده تقریبا فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان که شرایط استخدام را داشته باشند حتما به استخدام دولت در می‌آیند و قانونی که ده سال معطل مانده بود، با همت دولت به نتیجه رسید. ان‌شاالله در سال آینده شاهد بیکاری هیچ فرزند شهید و جانبازان نخواهیم بود.



به گزارش خبرنگار ایلنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان جلسه هئیت دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره شکل حمایت بنیاد شهید از خانواده شهدا در سال جدید گفت: همین الان در حال حاضر مطلع هستید که برای ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان هفتاد درصد با کمک‌هایی که دولت و سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه داشتند، دفترچه آزمون این افراد منتشر شد و جهاد دانشگاهی دارد آزمون را برگزار می‌کند و ان‌شاالله در سال آینده تقریبا فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان که شرایط استخدام را داشته باشند حتما به استخدام دولت در می‌آیند و قانونی که ده سال معطل مانده بود، با همت دولت به نتیجه رسید. ان‌شاالله در سال آینده شاهد بیکاری هیچ فرزند شهید و جانبازان نخواهیم بود. 

وی افزود: اقدام موثر حمایت از اشتغال سایر عزیزان در قالب تسهیلات اشتغال است که دولت محترم سود خیلی خوبی گذاشته است و امیدواریم با این دو اقدام نرخ بیکاری خانواده ایثار و شهادت به نصف کاهش پیدا کند. این نرخ در ابتدای سال ۱۵ درصد بود، در حال حاضر به ۹/۸ درصد رسیده و امیدواریم در پایان سال آینده به زیر ۵ درصد برسد. 

قاضی‌زاده هاشمی گفت: شاید بتوان گفت جدی‌ترین کاری که انجام دادیم در دو عرصه است. یکی کاهش زمان پرداخت هزینه درمان بوده که از شش ماه به سه ماه در موسسات و از چهل و پنج روز به بیست روز برای اشخاص ایثارگر رسیده است و در درجه فرهنگی هم ظهور و بروز آن ۵ فیلم سینمایی در جشنواره فیلم فجر بوده است.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 82151 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
العالم 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]