سه شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۳ /
18272
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

وزارت خارجه روسیه: سقوط ایلوشین-۷۶ نشان داد که غرب حوادث ناخوشایند را نادیده می گیرد

ماریا زاخارووا بیان کرد که سقوط ایلوشین-۷۶ نشان داد که غرب چگونه حوادث ناخوشایند را نادیده می گیرد.



وزارت خارجه روسیه: سقوط ایلوشین-۷۶ نشان داد که غرب حوادث ناخوشایند را نادیده می گیرد

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه بیان کرد که غرب با توجه به رسوایی های بین المللی فوراً به نتیجه ای می رسد که نیاز دارد تا رسیدگی به سایر موارد را به هر طریق ممکن به تأخیر بیاندازد یا حوادث ناخوشایند را نادیده بگیرد، نمونه آن سقوط هواپیمای ایلوشین-۷۶ در استان بلگورود است.
وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد یک هواپیمای ترابری ایلوشین-۷۶ نیروی هوافضای روسیه با ۶۵ اسیر اوکراینی که برای مبادله در حال انتقال بودند و همچنین خدمه و افراد همراه در استان بلگورود سقوط کرد. در اثر این حادثه ۷۴ نفر جان خود را از دست دادند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، کی یف به خوبی از انتقال قریب الوقوع اسرا برای مبادله، که قرار بود روز چهارشنبه انجام شود، آگاه بود. وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که سقوط هواپیمای ایلوشین-۷۶ “یک سوال بزرگ در مورد احتمالات حداقل برخی از توافقات” با کی‌یف ایجاد می‌کند.
Президент Украины Владимир Зеленский слушает во время встречи с президентом Джо Байденом в Вашингтоне, США - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.01.2024

زلنسکی تاوان سقوط هواپیمای ایلوشین-۷۶ را خواهد داد
زاخارووا در یک نشست خبری با استفاده از مثالی از واکنش سازمان امنیت و همکاری اروپا به سقوط هواپیمای ایلوشین-۷۶ در استان بلگورود، به تفاوت‌های رویکرد غرب در بررسی حوادث پرمخاطب بین‌المللی اشاره کرد.
وی افزود: بسیاری در غرب “به معنای واقعی کلمه” اطلاعات مربوط به اتفاقات را نادیده گرفتند، “تظاهر کردند که دوباره ندیده‌اند، نشنیده‌اند، نفهمیده‌اند یا به زمان نیاز دارند تا مطالعه کنند.
منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18272 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 5 ماه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ماه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
آفتاب 5 ماه پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما