یکشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۳ /
15689
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

آتش سوزی بیمارستان گاندی تهران مهار شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مهار آتش در بیمارستان گاندی پس از حدود دو ساعت تلاش بی وقفه خبر داد.

آتش سوزی بیمارستان گاندی تهران مهار شد

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، سید جلال ملکی شامگاه پنجشنبه با بیان اینکه آتش‌سوزی از قسمت نمای ساختمان بیمارستان آغاز و به دلیل جنس آن به سرعت پیش‌روی کرده بود، افزود: همچنین شعله‌های آتش از طریق نما به بخش‌هایی از داخل ساختمان نیز سرایت کرده بود.

وی اظهار کرد: آتش‌نشانان در این شرایط و از چندین جهت عملیات خود برای اطفاء حریق را که در بخش شرقی ساختمان رخ داده بود آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز به جستجو در طبقات پرداختند، گفت: قسمت شرقی ساختمان عمدتا مربوط به بخش هتلینگ و اقامتی این بیمارستان بود و از این رو بیماران چندان در معرض حریق قرار نگرفتند.

ملکی ادامه داد: با این وجود با کمک گروهی دیگر از آتش‌نشانان و همچنین عوامل اورژانس و کادر بیمارستان نسبت به تخلیه بیمارستان و انتقال بیماران اقدام شد.

وی گفت: همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز اقدام به جستجو در طبقات بیمارستان کردند که درحال حاضر بیش از ۹۰ درصد بیمارستان مورد جستجو واقع شده است.

ملکی در خصوص عملیات اطفای حریق نیز یادآور شد: می‌توان گفت که شعله‌های آتش بطور کامل در بیمارستان گاندی خاموش شده و تنها عملیات لکه گیری و تخلیه دود در حال انجام است.

مشخصات دقیق بیماران گاندی انتقالی به دیگر بیمارستان‌ها به زودی اعلام می‌شود

رییس اورژانس تهران گفت: مشخصات دقیق بیماران گاندی انتقالی به دیگر بیمارستان‌های پایتخت را به زودی از طریق رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.  

محمداسماعیل توکلی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمار نهایی مصدومان احتمالی حادثه آتش‌سوزی بیمارستان گاندی در حال تجمیع توسط همکاران است.

وی در ادامه با اعلام اینکه حادثه هیچ کشته ای نداشت، یادآور شد: آتش‌نشانی و اورژانس به عنوان اولین دستگاه‌های امدادرسان در محل حضور پیدا کردند و به موقع اقدامات لازم انجام شد.

رییس اورژانس تهران تاکید کرد: مردم نگران نباشند، تمام بیماران منتقل شده وضعیت عمومی خوبی دارند؛ همراهان بیماران نیز نگران نباشند.

توکلی با اشاره به اینکه برخی از بیماران به بیمارستان کسری منتقل شدند، افزود: به زودی بعد از اتمام کامل عملیات در بیمارستان گاندی اینکه هر بیمار به کدام بیمارستان منتقل شده نیز به صورت لیست تجمیعی از سوی رسانه‌ها به اطلاع مردم می‌رسد.

منبع : dolatebahar.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 15689 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما