شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ /
142010
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰

بررسی مسائل امنیتی جنوب شرق کشور در کمیسیون امنیت ملی

به گزارش مشرق، ابراهیم رضایی با اشاره به سفر نظارتی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در استان کرمان، اظهار کرد: عصر روز گذشته اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دو جلسه در استانداری کرمان داشتند. وی توضیح داد: جلسه اول با سردار مرتضوی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق […]



به گزارش مشرق، ابراهیم رضایی با اشاره به سفر نظارتی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در استان کرمان، اظهار کرد: عصر روز گذشته اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دو جلسه در استانداری کرمان داشتند.
وی توضیح داد: جلسه اول با سردار مرتضوی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور بود که توضیحی درباره وضعیت امنیت در جنوب شرق کشور به نمایندگان ارائه داد.
رضایی اضافه کرد: در ادامه کمیسیون امنیت ملی مجلس جلسه‌ای با اعضای شورای تامین استان کرمان برگزار کرد که در این جلسه معاون امنیتی وزیر کشور، استاندار هرمزگان و معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز حضور داشتند.
به گفته وی در این جلسات، عمده مسائل امنیتی جنوب شرق کشور از جمله در زمینه قاچاق، اتباع بیگانه، گروهک‌های تروریستی و سایر مسائل امنیتی در این مناطق و حوزه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 142010 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]