شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ /
141962
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱

افرادِ سازمان قضایی نیرو‌های مسلح قابل اعتماد و شاخص در بخش قضایی در کشور هستند

رئیس دفتر فرماندهی کل قوا گفت: نظام اسلامی با اقتدار در حال پیشرفت است و صدور ماهیت انقلاب که خواسته امام خمینی (ره) بوده نیز در حال انجام است و با شناخت تهدیدات، میزان آمادگی برای مقابله با آن بالا می‌رود.



به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام پورخاقان، در همایش سراسری مدیران سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در مشهد مقدس با خیر مقدم به سردار سرتیپ محمد شیرازی، رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا، حضور وی و امیر سرتیپ دوم ستاد کاظمی مقدم را در این همایش گرامی داشت.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در ادامه گفت: همایش سراسری مدیران سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، سالی یک بار در مشهد مقدس برگزار می‌شود و برای هر سال نیز موضوعی تخصصی تعیین می‌شود که موضوع سال جاری صلاحیت‌های قانونی و مضاعف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است. 

وی ضمن درخواست از سردار شیرازی گفت: آرزوی دیرینه کارکنان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح دیدار با مقام معظم رهبری و فیض بردن از سخنان حکیمانه ایشان است و این تاثیری صدچندان در روحیه کارکنان این سازمان دارد، زیرا باعث خواهد شد در ادامه مسیر کاری، پرتلاش‌تر، خدمت رسانی به جامعه هدف را داشته باشند.

سردار سرتیپ شیرازی در ابتدای سخنان خود گفت: حامل سلام گرم و صمیمی مقام معظم رهبری به کارکنان سازمان قضایی و خانواده هایشان هستم.

رئیس دفتر فرماندهی کل قوا در این همایش با اشاره به خدمات سازمان قضایی در امر قضا گفت: در دوران مختلف، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به برکت حضور کارکنان این مجموعه، کار به نحوی پیش رفته که اثر وجودی آن در کشور و در نیرو‌های مسلح کاملا مشهود است و در دیدار‌های مقام معظم رهبری با روسای مختلف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به این پیشرفت‌ها اشاره شده، ولی انتظار مقام معظم رهبری بیش از این است و ایشان توجه جدی به تربیت افراد دارند و این باعث می‌شود که زمینه ادامه راه فراهم شود.

وی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی بیان کرد: وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد حضرت امام خمینی (ره) فرمودند کار تازه شروع شده است. فضای حاکم آن دوران ناامیدی و ناتوانی بود، لکن این انقلاب باعث شد که شعار ما توانستیم محقق شود.

رئیس دفتر فرماندهی کل قوا ادامه داد: نظام اسلامی با اقتدار در حال پیشرفت است و صدور ماهیت انقلاب که خواسته امام خمینی (ره) بوده نیز در حال انجام است و با شناخت تهدیدات، میزان آمادگی برای مقابله با آن بالا می‌رود.

سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی کل قوا در پایان سخنان خود گفت: بحمدلله امروز ما از نعمت مدیران عالی در قوه قضاییه، در راس آن ریاست محترم قوه و همه همکاران خوب در بخش‌های مختلف قوه و از جمله در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بهره‌مند هستیم. افراد در سازمان قضایی، قابل اعتماد و شاخص در بخش قضایی در کشور هستند. مدیران سازمان قضایی تلاش‌های برجسته‌ای کردند، خصوصاً در دوره جناب حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان، یک دوره نویی شروع شده و اقدامات برجسته‌ای صورت گرفته است.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 141962 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
مشرق 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]