شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ /
141960
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱

نظارت الکترونیکی و هوشمند باید همگام با ستاد سازمان در استان‌ها فعال شود

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در یکصد و چهلمین سفر استانی با حضور در استان مازندران، به بررسی اقدامات حدنگاری در این استان پرداخت و گفت: نظارت الکترونیکی و هوشمند باید همگام با ستاد سازمان در استان‌ها نیز فعال شود.



به گزارش ایلنا، حسن بابایی  در یکصد و چهلمین سفر استانی با حضور در استان مازندران در نشست بررسی عملکرد صدور اسناد حدنگار زراعی استان، با بیان اینکه مدیران ستادی اداره کل ثبت مازندران، باید به صورت جهادی و شبانه روزی جهت تسریع در صدور اسناد حدنگاری اراضی زراعی تلاش کنند گفت: با استفاده از ظرفیت دادگستری کل، استانداری و تعامل با دهیاران، می‌توان شاهد جهش قابل توجهی در صدور اسناد حدنگار اراضی کشاورزی استان بود.

وی با اشاره به آمار کشوری در خدمات ابرازی سازمان و عملکرد مثبت سایر استان‌ها در این طرح ملی گفت: اقدامات استان‌هایی که در حدنگاری عملکرد مطلوبی داشته‌اند باید به عنوان الگویی موفق و رویه مشخص در دیگر استان‌ها اجرا شود.

بابایی خواستار پیگیری مجدانه در حوزه صدور اسناد حدنگاری به عنوان راهبرد اصلی سازمان شد و عنوان کرد:نظارت الکترونیکی و هوشمند باید همگام با ستاد سازمان در استان‌ها نیز فعال شود و نظارت بر شرکت‌های طرف قرارداد در دستور کار قرار گیرد.

بابایی بر تشکیل قرارگاه و کارگروه ویژه صدور اسناد حدنگار در استان و نظارت این قرارگاه‌ها در کنار نظارت مستمر رؤسای واحد‌های ثبتی بر عملکرد شرکت‌های طرف قرارداد، تاکید کرد و گفت: این امر موجب تسریع در تهیه و تثبیت نقشه‌ها و صدور اسناد اراضی زراعی است.

رئیس سازمان ثبت، بر ضرورت بهره مندی از کارشناسان جوان، متعهد و با انگیزه در چرخه مدیریتی واحد‌های ثبتی تأکید کرد و افزود: با توجه به مأموریت‌های متنوع سازمانی و راهبرد‌های اصلی سازمان نظیر صدور اسناد حدنگار زراعی، قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول و دیگر خدمات ثبتی نیازمند تزریق انگیزه و روحیه تازه منبعث از جوانی سرمایه‌های انسانی این مرز و بوم است.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 141960 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
مشرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]