جمعه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ /
141758
۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹

حاشیۀ واقعی یا ساختگی در سفر پزشکیان به عراق/ ۴ فرض برای همراهیِ دامادِ رییس جمهور

یکی از مشخصه‌های دولت سابق داماد‌سالاری بود. پس باید گفته شود خبر درست است یا نه و اگر آری به چه اعتباری؟ ثانیا اگر ربط موضوعی نداشته باشد به عنوان امین و در واقع امین‌تر شاید پذیرفتنی باشد اما همین را هم ذکر کنند.



  عصر ایران؛ مهرداد خدیر- خبر و تصویر حضور آقای حسن مجیدی -داماد دکتر پزشکیان- در هیأت همراه رییس جمهوری در سفر به اقلیم کردستان عراق موجب برخی طعنه‌ها و انتقادات شده است. در حالی که رسما خبر و تصویر تأیید یا تکذیب نشده است.  منتقدین سه دسته‌اند: یکی زخم خوردگان انتخابات نیمۀ تیر که ناگهان مناصب و امتیازات خود را از د‌ست داده‌اند و به زمین و زمان بد می‌گویند و بهانه می‌تراشند و یکی به وفاق می‌گوید نفاق و دیگری سه وزیر را قاتل می‌داند و سومی هر روز از سر خشم تیتر می‌زند و دنبال زاویه‌دار می‌گردد. بر اینان حرجی نیست چون می‌پنداشتند ۵ سال دیگر سوار اسب مراد خواهند بود و حالا دنبال هر بهانه برای هجوم‌اند.  گروه دوم مخالفان شرکت در انتخابات و قایلان به این نظرند که «همه‌شون مثل هم‌اند» و رقابت و تفاوت جناح‌ها را باور ندارند اگرچه قبل از انتخابات می‌گفتند مثل روز روشن است که معلوم است قالیباف از صندوق به درمی‌آید و بعد از مرحله دوم می‌گویند کاملا مشخص بود که از اول قرار بود پزشکیان رییس جمهور شود! 

منبع : www.asriran.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 141758 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]