پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ /
141275
۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷

پزشکیان با مسعود بارزانی دیدار کرد+ عکس

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان رئیس جمهور اسلامی ایران پس از ورود به اربیل، با مسعود بارزانی رهبر حزب دموکرات کردستان عراق دیدار و گفت‌گو کرد. مسعود پزشکیان صبح امروز (پنج‌شنبه)، در ادامه برنامه‌های سفر به عراق، با استقبال«نچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق، وارد اربیل شد. پس از ورود رئیس‌جمهور اسلامی ایران به اربیل، […]



به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان رئیس جمهور اسلامی ایران پس از ورود به اربیل، با مسعود بارزانی رهبر حزب دموکرات کردستان عراق دیدار و گفت‌گو کرد.
مسعود پزشکیان صبح امروز (پنج‌شنبه)، در ادامه برنامه‌های سفر به عراق، با استقبال«نچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق، وارد اربیل شد.

پس از ورود رئیس‌جمهور اسلامی ایران به اربیل، نشست هیأت ایرانی با مقامات ارشد منطقه اقلیم کردستان عراق برگزار شد.

پزشکیان همچنین در بدو ورود به اربیل با نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق نیز دیدار کرد.
این نخستین سفر یک رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به اقلیم کردستان عراق است.

رئیس جمهور روز گذشته در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه رووداو، مبنی بر اینکه پیام شما برای شهروندان عراق و اقلیم کردستان چیست، به زبان کُردی، گفت: روابط میان ایران و اقلیم کردستان هم اکنون خوب است و با یاری خدا، برای تقویت آن تلاش می‌کنیم.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 141275 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
اطلاحات 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 60 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]