چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ /
140954
۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹

پرونده‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح بسیار کم است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: افتخار می‌کنیم پرونده‌های سازمان قضایی بسیار کم است.



به گزارش ایسنا، همایش سراسری مدیران سازمان قضایی نیروهای مسلح سراسر کشور، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اول قوه قضاییه و حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام زرندی رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین رشیدآبادی دادستان ویژه روحانیت شرق کشور، درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و اعضای شورای قضایی استان حضور داشتند.

حجت الاسلام پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این همایش گفت: به مدیران سازمان قضایی نیروهای مسلح که در جوار امام الرئوف علی ابن موسی الرضا علیه السلام هستند و نیز مهمانانی که برای همایش حضور یافته اند خیر مقدم عرض می‌کنم.

وی با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) گفت: امام رضا (ع) دو اصل مهم را بیان نمودند که آن هم پیوند به قرآن و عترت است و حضرت می‌فرمایند به صِرف اینکه ما اهل بیت را دوست دارید، اطاعت از خداوند را فراموش نکنید.

پورخاقان گفت: اگر ما از باب رجاء هر کاری را انجام دهیم درست نیست، زیرا شرط مهمی وجود دارد و آن شرط شناخت حق امام است و اگر ما می‌خواهیم خدا را دوست داشته باشیم، راه آن تبعیت از پیامبر و امامان است و اگر این محبت به کمال برسد عین اطاعت الهی است و اگر انسان آن عمل و رفتار را نداشته باشد راه را اشتباه رفته است و به کمال نخواهد رسید.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به همایش سالیانه مدیران سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: برنامه همایش مدیران سازمان قصایی نیروهای مسلح، هر ساله و با یک موضوع خاص برگزار می‌شود که به صورت علمی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: افتخار می‌کنیم که پرونده‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح کم هست و طبق سفارش مقام معظم رهبری باید پیشگیری و صیانت در نیروهای مسلح داشته باشیم و در نیروهای مسلح، وظیفه ما پیشگیری از وقوع جرم است و آموزش‌های آگاه‌سازی و پیشگیری با حضور مدیران در همه یگان‌ها برگزار می‌شود.

پورخاقان با اشاره به محور همایش گفت: موضوع سال جاری برای همایش مدیران نیز صلاحیت‌های مضاعفی است که برای سازمان قضایی نیروهای مسلح دیده شده که این نیز مربوط به پرونده‌هایی هست که حسب نظر مقام معظم رهبری صلاحیت آن‌ها به این سازمان قضایی نیروهای مسلح داده شده است.

حجت الاسلام زرندی رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در این همایش ضمن اشاره به روایتی از امام رضا (ع) گفت: از پرتو نور امام رضا (ع) باید استفاده کنیم و ما باید بهترین برنامه زندگی را طبق فرمایش امام رضا (ع) در چهاربخش داشته باشیم، بخش اول نیایش و مناجات، بخش دوم معاش، بخش سوم نیز معاشرت با افراد معتمد که این‌ها عیب‌های ما را می‌دانند و از روی خیرخواهی مشکلات ما را بیان می‌کنند و بخش چهارم لذت‌ها و تفریحات سالم باشد.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 140954 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]