چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ /
140608
۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۰۰

«افشای کپی‌پرداری هریس»، «دردسری از سمت پاکستان» و «تداوم اخبار جدید درباره کنکور»

افشای کپی‌برداری هریس، درخشش شماره ۱۰ تیم ملی فوتبال، دردسر از سوی گمرک پاکستان برای تانکرهای ایرانی، تصمیمات مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی در نحوه پذیرش دانشجو و ظرفیت پذیرش در رشته‌های پر متقاضی از مهمترین اخبار شامگاه بیستم شهریور ایسنا بودند.



به گزارش ایسنا، شامگاه سه شنبه ، بیستم شهریور اخباری در حوزه‌های مختلف خبرگزاری دانشجویان ایران منتشر شد که در ادامه گزیده‌ای از آن‌ها را مرور می‌کنیم:

حمایت روسیه از تمامیت ارضی ایران و پایبندی به توافقات پیشین با تهران درباره زنگزور

«افشای کپی‌پرداری هریس»، «دردسری از سمت پاکستان» و «تداوم اخبار جدید درباره کنکور»

دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با همتای روس خود

جهان –«سرگئی شویگو» دبیر شورای امنیت ملی روسیه در دیدار «علی اکبر احمدیان»، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران بر سیاست قطعی و ثابت کشورش در مورد زنگزور تاکید کرد.

شویگو گفت: «روسیه بر توافقات پیشین با تهران درخصوص زنگزور پایبند است و سیاست مسکو در زمینه هیچ‌گونه تغییری نکرده است.»

مقام ارشد روسیه افزود: «روسیه در مورد جزایر سه‌گانه ایرانی، از حق حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کند.»

هریس سیاست‌کلان خود را از وب‌سایت بایدن کپی‌برداری کرده است

جهان –براساس بررسی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان، تارنمای کارزار انتخاباتی هریس، سیاست کلان این نامزد را به‌طور کامل از روی تارنمای کارزار انتخاباتی «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا برداشته است.

«کامالا هریس»، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده، سرانجام سیاست‌های کلان خود را اخیرا منتشر کرد، اما، بینندگان و کارشناسان تیزبین متوجه شدند که بخش «مسائل» تارنمای کارزار انتخاباتی او به نظر می‌رسد به طور عمده از سایت جو بایدن کپی‌برداری شده است.

هریس در ماه ژوئیه پس از اینکه بایدن مبارزات انتخاباتی خود را به حالت تعلیق درآورد، نامزدی خود را اعلام کرد. در حالی که ورود هریس به رقابت های ریاست جمهوری با اشتیاق دموکرات ها روبرو شد، معاون رئیس جمهور به دلیل امتناع از حضور در مصاحبه‌های بدون برنامه‌ریزی شده و امتناع از انتشار هرگونه سیاست کلان خود در تارنمای کارزار انتخاباتی خود تحت فشار فزاینده‌ای قرار گرفت.

با نشر سیاست کلان هریس در تارنمای کارزار انتخاباتی او در شامگاه یکشنبه، در ابتدا نگرانی بسیاری کاهش یافت، اما با گذشت زمان و تحقیقات صورت گرفته از سوی تارنمای هفته‌نامه آمریکایی «نیو ریپابلیک» و کاربران فضای مجازی، آشکار شد که کارزار انتخاباتی هریس، بخش عمده سیاست کلان خود را از تارنمای منحل شده رئیس جمهور آمریکا برداشته است.

هیأت سوریه سخنرانی وزیر خارجه ترکیه در اجلاس اتحادیه عرب را تحریم کرد

جهان -هیأت سوری حاضر در اجلاس وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب در قاهره، همزمان با شروع سخنرانی وزیر خارجه ترکیه، سالن را ترک کرد.

به گزارش ایسنا، هیأت‌ سوریه حاضر در این اجلاس به ریاست «فیصل المقداد» وزیر خارجه این کشور، روز سه‌شنبه و هنگام سخنرانی «هاکان فیدان» وزیر خارجه ترکیه، سالن اجلاس وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب در قاهره را ترک کرد.

رسانه‌های گزارش داده‌اند این اقدام، سوالاتی را درباره تبعات مشارکت آنکارا در اجلاس وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب و نقش ترکیه در تقویت گفت‌وگوی عربی درباره بحران سوریه مطرح می‌کند.

تصمیم مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ظرفیت و نحوه پذیرش رشته‌های پر متقاضی کنکور امسال

«افشای کپی‌پرداری هریس»، «دردسری از سمت پاکستان» و «تداوم اخبار جدید درباره کنکور»

عکس تزیینی است 

 دانشگاه – شورای عالی انقلاب فرهنگی در اولین جلسه خود در دولت چهاردهم که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد تصمیمات مهمی در نحوه پذیرش دانشجو و ظرفیت پذیرش در رشته‌های پر متقاضی گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه در خصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: امروز دومین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور دکتر پزشکیان بود که برگزار شد و سران دو قوه قضائیه و مقننه نیز حضور داشتند، یکی از بحث‌های مهم امروز تعیین نحوه شرکت مجدد پذیرفته‌شدگان در تمامی آزمون‌های سراسری همه مقاطع در سال آینده بود.

حجت‌‎الاسلام و المسلمین خسروپناه با بیان اینکه کل ظرفیت دانشگاه‌ها در رشته‌های پرطرفدار گروه پزشکی و برخی رشته‌هایی که رتبه‌های زیر ۱۰۰۰۰ در گروه علوم انسانی و ریاضی در آن پذیرش می‌شدند در اختیار متقاضیان سال ۱۴۰۳ قرار می‌گیرد، گفت: با این اقدام اشکال مقایسه داوطلبان ۱۴۰۲ با داوطلبان ۱۴۰۳ مرتفع خواهد شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین در خصوص وضعیت داوطلبان سال ۱۴۰۲ گفت: اولا همه قاعده‌های محدود کننده که مخالف اعلام اولیه‌های است مورد قبول شورا نیست و همه این افراد مجاز به انتخاب رشته هستند و باید توسط سازمان سنجش فرصت و امکان انتخاب رشته برایشان فراهم شود.

ممانعت گمرک پاکستان از تخلیه ۳۰۰ دستگاه تانکر گاز صادراتی ایران

«افشای کپی‌پرداری هریس»، «دردسری از سمت پاکستان» و «تداوم اخبار جدید درباره کنکور»

عکس تزیینی است 

اقتصادی- گمرک تفتان پاکستان در نقطه مقابل گمرک میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان از ۳ روز قبل از تخلیه ۳۰۰ دستگاه تانکر گاز صادراتی ایران جلوگیری کرده است.

به گزارش ایسنا، محمدعلی خاشی ناظر گمرکات استان سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب افزود: این تعداد تانکر حامل گاز صادراتی ایران در نقطه صفر مرزی و همچنین در داخل پاکستان منتظر تخلیه هستند اما گمرک تفتان پاکستان اجازه تخلیه نمی‌دهد.

خاشی ادامه داد: با توجه به گرمای هوا و محتویات این تانکرها و خطرات احتمالی و تجمع تانکرها در مرز، پیگیری‌های لازم انجام شده تا نسبت به رفع این مشکل و تخلیه این تانکرها در سریعترین زمان اقدام شود.

برپایی یک جشن سینمایی با حضور فرامرز قریبیان و سعید پورصمیمی

«افشای کپی‌پرداری هریس»، «دردسری از سمت پاکستان» و «تداوم اخبار جدید درباره کنکور»

فرامرز قریبیان در بیستمین جشن مدیران تولید سینما

 فرهنگی هنری-  بیستمین جشن مدیران تولید سینما با حضور جمعی از سینماگران برگزار شد.

شامگاه بیستم شهریورماه سینماگرانی همچون سعید پورصمیمی، فرامرز قریبیان، ایرج طهماسب، عنایت بخشی، محمد متوسلانی، منوچهر محمدی، علیرضا رئیسیان، محمدعلی باشه آهنگر، محمود کلاری، حسین زندباف، علیرضا زرین‌دست، بهروز افخمی، جمال شورجه، علی دهکردی، پژمان بازغی، سیروس الوند، مسعود ده‌نمکی، سعید سهیلی، اسماعیل محرابی، جهانگیر اطلسی، محسن شاه ابراهیمی، امیرشهاب رضویان، فرهاد قائمیان، نسرین مقانلو، رضا رویگری و علی قائم مقامی در مجموعه هتل پارسیان استقلال گردهم آمدند تا بهترین‌های انجمن مدیران تولید را تقدیر کنند.

آرین سلیمی برنده مدال طلای المپیک و محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز از حاضران در این جشن بودند.

در این مراسم که اجرای آن را شاهد احمدلو برعهده داشت! سه دیپلم افتخار اهدا شد که به مدیران تولید فیلم‌های «آسمان غرب» (فرهاد کی‌نژاد)، «قلب رقه» (وحید مرادی) و «احمد» (منصور غضنفری) برای فیلم‌ «احمد» اختصاص داشت.  

لوح زرین بهترین مدیر تولید نیز به رضا زنجانیان وفا برای تولید فیلم «پرویز خان» اهدا شد.

قایدی بهترین بازیکن دیدار امارات و ایران شد

«افشای کپی‌پرداری هریس»، «دردسری از سمت پاکستان» و «تداوم اخبار جدید درباره کنکور»

قایدی بهترین بازیکن دیدار امارات و ایران شد

ورزشی – تیم ملی فوتبال ایران امشب (سه‌شنبه) دومین بازی خود را در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ با برتری یک بر صفر مقابل امارات در خانه حریف پشت سر گذاشت.

در پایان این بازی مهدی قایدی، زننده تک گل‌ بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

 انتهای پیام 

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 140608 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]