دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ /
139937
۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱

المیادین: هیچ ایرانی در بین شهدای حمله اسرائیل نیست

شبکه المیادین اعلام کرد: منابع مطلع می‌گویند در حمله بامداد دوشنبه اسرائیل به سوریه، پنج نیروی ارتش سوریه و چند غیرنظامی به شهادت رسیده‌اند و هیچ شهید ایرانی و یا وابسته به حزب‌الله وجود ندارد.



به گزارش شبکه شرق، منابع المیادین خبر دادند: حملات به حومه حماه یک مرکز متعلق به ارتش سوریه را هدف قرار داد و ادعاهای اسرائیل کذب است. هیچ شهید ایرانی و یا وابسته به حزب‌الله نیز وجود ندارد.

 

منابع مطلع می‌گویند در حمله بامداد دوشنبه اسرائیل به سوریه، پنج نیروی ارتش سوریه و چند غیرنظامی به شهادت رسیده‌اند و هیچ شهید ایرانی و یا وابسته به حزب‌الله وجود ندارد.

 

منابع آگاه می‌گویند ادعاهای اسرائیل مبنی بر اینکه حملات بامداد دوشنبه به حومه حماه «یک مرکز تحقیقات شیمیایی» را هدف قرار داده، دروغ است.

 

 

 

منابع آگاه به شبکه المیادین گفتند: حملات به حومه حماه یک مرکز متعلق به ارتش سوریه را هدف قرار داد و ادعاهای اسرائیل کذب است.

 

منابع المیادین همچنین خبر دادند: پنج نیروی ارتش سوریه و چند غیرنظامی در تجاوز اسرائیل به شهادت رسیده‌اند و هیچ شهید ایرانی و یا وابسته به حزب‌الله وجود ندارد.

 

آن‌ها تاکید کردند: ارتش سوریه از سلاح‌های شیمیایی استفاده نمی‌کند؛ چراکه استفاده از چنین تسلیحاتی در سطح بین‌المللی ممنوع است و علاوه بر آن سلاحی است که برای جنگ‌های مدرن مناسب نیست.

 

این اظهارات پس از آن بیان شد که بامداد امروز پدافند هوایی سوریه با حملات جدید اسرائیل به اطراف شهر «مصیاف» در حومه غربی «حماه» در مرکز این کشور مقابله کرد.

 

در نتیجه این حمله اسرائیل تعدادی شهید و مجروح به بیمارستان دولتی مصیاف منتقل شدند.

 

خبرگزاری سوریه (سانا) در آخرین آمار تجاوزات اسرائیل به منطقه مصیاف در حومه حماه، تعداد شهدا را ۱۶ و تعداد زخمی‌ها را ۴۳ نفر اعلام کرد که حال برخی از آن‌ها نیز وخیم است.

 

 

منبع:

ایسنا

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 139937 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]