سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ /
139866
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹

خط و نشان فرمانده کل سپاه برای اسرائیل: طعم تلخ انتقام را خواهند چشید /فکر نکنند می زنند و می گریزند/ چنان درسی می‌آموزند که دیگر با دم شیر بازی نکند

سردار سلامی گفت: کابوس انتقام ایران آنها را شب و روز می لرزاند آنها نمی توانند به این شکل به حیات سیاسی خود ادامه دهند نشانه‌های پایان سیاسی آنها را می‌بینیم، دشمن امروز آشفته است، شب‌ها هزاران نفر در سرزمین‌های اشغالی علیه دولتشان قیام می کنند و جنگ به سرزمین‌های اشغالی کشیده و راه نجاتی نیست.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در کنگره ملی ۲ هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد که شامگاه یکشنبه در یاسوج برگزار شد، به سخنرانی پرداخت.

بنا بر روایت فارس، او در بخشی از سخنانش گفت: لباس پاسداری که بر تن ما است به واسطه آن شجاعت‌ها و آن رشادت‌ها است آنان بودند که اجازه ندادند بعد از دفاع مقدس دشمن باز بر این سرزمین مسلط شود، دشمن بعد از دفاع مقدس ما را رها نکرد و همه میدان‌های ما را به جنگ تبدیل کرد.

سردار سلامی ادامه داد: دشمن در جنگ فرهنگی دنبال ایمان جوانان ما و از بین بردن نماز، حجاب، ایمان، باور و اعتقاد و دین اسلام آنها است و صحنه یک جنگ جهانی است و هنوز هم ادامه داد اما جوانان ما که امتداد شهدا هستند در این میدان با آنها جنگیدند در مساجد اعتکاف کردند، در اربعین حماسه آفریدند، در خیابان‌ها سینه و زنجیر زدند و دشمن را نابود کردند که درود خدا بر جوانان این سرزمین.

سلامی با بیان اینکه دشمن در این جدال فرهنگی شکست خورد، گفت: در این جنگ فرهنگی کسی به دشمن  لبخند نزد، جوانان ما به دنبال طوفان ابتذال دشمن نرفتند و در جنگ فرهنگی مدافع حرم و مدافع امنیت شدند و ندای زیبای جهاد سر زدند و زره آگاهی بر تن کردند.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: دشمن صحنه اقتصاد جهانی را به صحنه جنگ علیه ملت ما تبدیل کرد و خواست ملت ما را به عقب ببرد و فکر می‌کرد سرزمین ما را به سرزمین گرسنگان تبدیل می‌کند و مردم را از منطق دور می‌کند اما اینجا سرزمین درخشش نوری است که از کلام رهبری، منطق ایستادگی و فلسفه حیات است اینجا سرزمین هدایت علوی است سرزمین قیام حسنی و حسینی و سرزمین خمینی و خامنه‌ای است.

وی بیان کرد: جوانان این سرزمین در جنگ اقتصادی ایستادند و اجازه نداد کشور چهره یک کشور تحریم شده و یک اقتصاد محاصره شده را به خود بگیرد نیازهای خود را در درون خود ساختند. دوباره جوانان رشید ما به میدان آمدند و بندهای وابستگی را گسستند و به کشور حیات دادند، تحریم با مقاومت و ایستادگی شکست و کم اثر و بی اثر شد و این یعنی ادامه راه شهیدان.

سلامی به پدیده تکفیر اشاره و عنوان کرد: دشمن پدیده تکفیر را مطرح کرد تا تفرقه ایجاد کنند اما باز هم رهبری که هدایت الهی و منادی وحدت در جهان اسلام است گفت اگر شما می خواهید بجنگید ما اهل جنگ با شما نیستیم و با مسلمانان برادریم که توطئه‌ جنگ تکفیری آنها اینگونه خنثی شد هر چند آن فرمانده آسمانی و اسطوره تاریخی و فراموش نشدنی با آنها که می خواستند زندگی مسلمان را نابود کنند جنگید.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی از مسلمان مظلوم دفاع کرده و دفاع خواهد کرد، دشمن تحقیر و تنبیه شد و از بلاد اسلام یک به یک گریخت، جوانان ما با جوانان سایر بلاد اسلامی از حرم ائمه و نوامیس دفاع کردند و دشمنان را فراری دادند.

وی با اشاره به حوادث فلسطین گفت: دشمنان ما افسرده و منزوی و منفور در جهان هستند این آمریکایی‌ها که به اسرائیل سلاح می دهند که خانواده فلسطینی‌ها را زیر برج دفن کنند خودشان به تدریج در حال ذفن شدن در قبرستان تاریخ هستند و فلسطین در حال رشد است.

او بیان کرد: امروز هویت فلسطین در قلب دانشگاه و خیابان‌های کشورهای جهان دیده می شود اما دشمنان مسلمان افسرده هستند و در کنار مدیترانه محاصره شده‌اند.

سلامی افزود: کابوس انتقام ایران آنها را شب و روز می لرزاند آنها نمی توانند به این شکل به حیات سیاسی خود ادامه دهند نشانه‌های پایان سیاسی آنها را می‌بینیم، دشمن امروز آشفته است، شب‌ها هزاران نفر در سرزمین‌های اشغالی علیه دولتشان قیام می کنند و جنگ به سرزمین‌های اشغالی کشیده و راه نجاتی نیست.

وی بیان کرد: دشمن هر لحظه منتظر هستند طعم تلخ انتقام و شرارت ها را خواهند چشید کی، کجا و چگونه حتما متفاوت عمل خواهیم کرد این معما زمانی برای همه حل خواهد شد نباید فکر کنند می زنند و می گریزند؛ می‌خورند و نمی توانند بگریزند و درس های بزرگی خواهند آموخت که دیگر با دم شیر بازی نکند.

سلامی خاطرنشان کرد: این ملت ایستاده است مقاوم است نمی شکند بزرگ است و به خداوند و نصرت الهی و رهبر حکیم و جانبازش متکی است ما مطمئنیم به فضل الهی این داستان را تمام خواهیم کرد.

۲۹۲۹

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 139866 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]