دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ /
139862
۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸

ارتقای توان رزمی ارتش با تمرین «گانری»

مسابقات تیراندازی هوا به زمین (گانری) نیروی هوایی ارتش با هدف حفظ آمادگی و ارتقای توان رزمی این نیرو در حال برگزاری است.



به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع خلبانان و کارکنان فنی حاضر در مسابقات تیراندازی هوا به زمین (گانری) در جلسه توجیهی این دوره از مسابقات در پایگاه هوایی شهید نوژه با اشاره به اهمیت رعایت مسائل ایمنی گفت: ایمنی سرلوحه تمام کارهای ماست، پروازها می‌بایست بارعایت دقیق مقررات و دستورالعمل‌ها اجرا شود. همه شما خلبانان و کارکنان نیروی الهی هوایی ارتش قهرمان و دلیر هستید، ایمنی در انجام کارها را باید سرلوحه تمام اقدامات خود قرار دهید.

وی اظهار کرد: برگزاری این مسابقات در واقع تمرینی است برای کلیه قسمت‌های این نیرو تا بتوانند نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنند. هدف همه ما از برگزاری این گونه تمرین‌ها، حفظ آمادگی و ارتقای توان رزمی و درنهایت حراست از کشور اسلامی و خدمت به مردم عزیز ایران است

مسابقات تیراندازی هوا به زمین (گانری) نیروی هوایی ارتش با حضور ۶ تیم ۴ فروندی از پایگاه‌های شهید فکوری تبریز، شهید یاسینی بوشهر، شهید نوژه همدان، شهید حبیبی مشهد، شهید عبدالکریمی بندرعباس و شهید وحدتی دزفول آغاز شد و به میزبانی پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان و به مدت ۴ روز برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات تیراندازی هوا به زمین از انواع تسلیحات و بمب‌های متنوع جنگنده‌های اف۴ و اف۵ برای مورد اصابت قرار دادن اهداف از پیش تعیین شده استفاده خواهد شد.

دو روز اول این مسابقات به صورت تمرینی و با مهمات غیرجنگی برگزار شده و روزهای سوم و چهارم روز اصلی این مسابقات با مهمات اصلی و جنگی و در میدان تیر پایگاه شهید نوژه همدان برگزار خواهد شد

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 139862 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]