یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ /
139223
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۵:۲۴

روزنامه اصولگرا تخلف رئیس سازمان بورس دولت سیزدهم در گرفتن وام میلیاردی را به گردن دولت روحانی انداخت

رسانه اصولگرا در واکنش به ماجرای وام میلیاردی هیات مدیره سازمان بورس در دوره دولت سابق، به دولت روحانی حمله کرد.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه جوان نوشت: 

زمان زیادی از جابه‌جایی قدرت اجرایی در کشور نگذشته است، اما طبق روال، برخی فسادها رو می‌شود و از اعلام آن‌ها به هر دلیلی که باشد، باید استقبال کرد تا شاید فشار افکار عمومی، اندکی مانع تکرار چنین شرمساری‌ها شود،

آبروریزی وام نجومی و کم‌بهره مسئولان سازمان بورس در حالی نقل محافل است که برخی بسترسازان این رسوایی سراسیمه وارد گود شده‌اند و به زعم خود چنین افتضاحی را محکوم می‌کنند، جالب آنکه چنین افرادی خود سالیانی سر خوان ویژه‌خواری نشسته بودند و حال که گوشه‌ای از طبل رسوایی عملکردشان افتاده است، هراسان شده‌اند و قلم سیاه برای «ویژه‌خواری» می‌چرخانند. ننگ ویژه‌خواری بورسی‌ها صرفاً بر پیشانی این سازمان نیست و متوجه دولت قبلی نیز است چراکه با دستگاه‌های عریض‌وطویل و سمت‌های مختلف، باید مراقبت می‌کردند تا حقوق مردم چنین ضایع نشود. حال به جای آنکه مسئولان سازمان بورس مدعی شوند باید زیر عنوان آنچه «ترک فعل» نامیده می‌شوند، محاکمه شوند تا بیش از آن اجازه نیابند به ساحت افکار عمومی بی‌احترامی کنند. 

اینکه آن‌ها چنین رسوایی‌ای را متوجه ساختار کنند و فراقوه‌ای‌بودن شورای عالی بورس را بستر چنین ننگی بنامند، بیشتر دادن آدرس غلط است چراکه دولت‌ها همواره در شوراهای عالی دست برتر را دارند که مصداق عینی آن تعیین قیمت گندم در شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی بود که با وجود تعیین قیمتی بالاتر، دولت با مخالفت آن را کنار گذاشت و قیمت مصوب خود را تحمیل کرد، پس نمی‌توان ضعف و بی‌لیاقتی مسئولان ذی‌ربط را در وقوع چنین ننگی نادیده گرفت و آن را به سازوکار نهادهای موجود نسبت داد. 
۲۳۳۰۲

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 139223 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]