یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ /
139003
۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰

پزشکیان: توسعه تهران با بی‌آبی موجود، وقت تلف کردن است/نگاه بسیجی، کشور را نجات می‌دهد

رئیس جمهور گفت: توسعه تهران با بی آبی که وجود دارد، هر کاری کنیم بیخود داریم وقت تلف می کنیم.



به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان صبح امروز – ۱۷ شهریور ماه – در بازدید از فعالیت‌های زیربنایی و زیرساختی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) بیان کرد: ما هم جزو شما بوده و هم بسیجی بوده، هستیم و خواهیم بود. این نگاه بسیجی به معنای واقعی می تواند مملکت را نجات دهد.

وی ادامه داد: ان شاءالله دست به دست هم داده و کاری کنیم که مردم ما به شما، ما و نسلی که رفتند و جان دادند و زندگی خود را گذاشتند تا استقلال و آزادی را برای ما بیاورند، افتخار کنند. ما هر کاری از دستمان بر بیاید در خدمت شما هستیم.

رئیس جمهور گفت: باید جلسه ای با بچه های بسیج برای ساختن یکسری مدارس برگزار کنیم. ما تجربه موفقی برای ساخت خانه های بهداشت به شکل بسیجی در تبریز داریم. در عرض شش ماه بالغ بر ۶۰۰ خانه بهداشت را با همین شیوه ساختیم. ما فقط مصالح می دادیم ولی مردم کمک می کردند. بچه ها کار می کردند. مهندسان داوطلبانه کار می کردند. بنده تصور  می کنم اگر جلسه ای برگزار کنیم می توانیم تمام مشکل مدارس را در مناطق محروم برطرف کنیم. مصالح را دولت می دهد و کار و فعالیت را به مردم می سپاریم. می توان از ظرفیت دانشجوها برای کشیدن نقشه استفاده کرد. بنده تصور می کنم که راحت با کمک همان مناطقی که به مدرسه نیاز دارند، می توانیم کل مشکلات کمبود مدارس را یکساله با نگاه بسیجی بسازیم.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش، بیان کرد: در برخی از جاها کارخانه هایی احداث شده که توجیه اقتصادی ندارد. ولی اگر ما برویم به منطقه‌ای و مردم ببینند خدمات و امکانات و کار در منطقه هست، سرمایه گذار و افراد نیز به این منطقه خواهند آمد، تهران نیز از این وضعیت خارج می شود. بنده فکر می کنم با ادامه روند فعلی حل مشکل تهران غیر قابل حل است. توسعه تهران با بی آبی که وجود دارد، هر کاری کنیم بیخود داریم وقت تلف می کنیم.

این خبر تکمیل می شود.

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 139003 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]