شنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ /
138929
۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸

برگزاری اولین جلسه ستاد مرکزی مراسم ۱۳ آبان به ریاست سردار نقدی

اولین جلسه ستاد مرکزی مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان به ریاست سردار «محمدرضا نقدی» در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.



به گزارش ایسنا، در اولین جلسه ستاد مرکزی مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان که به ریاست سردار محمدرضا نقدی برگزار شد، اعضای ستاد از دستگاه‌ها و نهادها و وزارت‌خانه‌های مختلف به ارائه پیشنهادات و نظرات خود برای برگزاری مراسم پرداختند. 

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی عرب انصاری، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه ستاد مرکزی مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: مقام معظم رهبری روز ۱۳ آبان را روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان نامیدند و این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز که با سه حادثه بسیار مهم گره خورده است، یک روز مهم و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و درج و نقش‌آفرینی می‌کند. روز ۱۳ آبان که در مجلس شورای اسلامی روز مبارزه با استکبار جهانی نامیده شده است، روزی است که امت بیداردل و انقلابی ایران به ویژه دانش‌آموزان عزیز و مسئولیت‌شناس آن را به یک حماسه ماندگار تبدیل می‌کنند.

وی ادامه داد: امسال این روز به شرایط خاص مقاومت مردم فلسطین و غزه گره خورده است و طبیعی است بحث استکبارستیزی و مقابله با رژیم ددمنشانه کودک‌کش اسرائیل علنی‌تر و گسترده‌تر در صحنه‌ها و میادین حضور دانش‌آموزان و مردم تجلی پیدا کند. 

عرب انصاری گفت که سردار نقدی از پیشکسوتان صحنه مبارزه با استکبار جهانی هستند و برای دومین سال ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان را به ریاست ایشان آغاز می‌کنیم. طبیعی است حضور موثر ایشان به لحاظ همفکری و ارائه نظر و هماهنگی در برگزاری و اجرای برنامه‌های ستاد به ویژه برنامه حضور مردمی در راهپیمایی روز ۱۳ آبان مورد توجه است و با توجه به تحولات منطقه‌ای و جهانی این روز باید با حضور گسترده‌تر اقشار باشد. 

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 138929 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]