پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ /
138467
۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۲۵

نماینده مجلس: پزشکیان باید مدل اقتصاد کشور را روشن کند

یک نماینده مجلس گفت: آقای پزشکیان باید مدل اقتصاد کشور را روشن کند. ایشان در سخنرانی اخیر خودش به این نکته اشاره کرد که کلنگ‌زنی نخواهیم داشت، در حقیقت کلنگ زنی کاری اشتباه بود و باید مزیت های نسبی هر منطقه را با توجه به امکانات آن ارزیابی کرد.



ابوالفضل ظهره‌وند، عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، درباره اولویت‌های دولت چهاردهم در آغاز به کار عنوان کرد: مهمترین و محوری‌ترین اقدام دولت چهاردهم و دولت‌های قبل باید بهبود و گسترش سفره مردم و بهبود اقتصاد و معیشت میبود. مسائل امنیتی و تنظیم روابط با کشور‌های همسایه و سایر کشور‌های جهان نیز در حقیقت برای این موضوع بوده است.
به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در حقیقت اقتصاد کالبد روح جمعی است و موضوعات فرهنگی اجتماعی و سیاسی روح این کالبد است. متاسفانه اقتصاد کشور مورد غفلت قرار گرفته است و نباید این موضوعات را جدا از هم ببینیم؛ چراکه اقتصاد متر شعار‌های انقلاب است و مردم باید در امور اقتصادی آزادی داشته باشند. آقای پزشکیان باید مدل اقتصاد کشور را روشن کند. ایشان در سخنرانی اخیر خودش به این نکته اشاره کرد که کلنک زنی نخواهیم داشت. در حقیقت کلنگ زنی کاری اشتباه بود و باید مزیت‌های نسبی هر منطقه را با توجه به امکانات آن ارزیابی کرد و با رعایت عدالت اجتماعی باید مدل‌های اقتصادی را اجرایی و به مردم معرفی کرد.
نماینده مردم تهران تاکید کرد: متاسفانه فساد ساختاری در امور اقتصادی کشور دیده می‌شود. از سوی دیگر رئیس‌جمهور محترم به جذب سرمایه‌های خارجی نیز اشاره داشتند. درحالی که نباید خیلی بر روی این موضوع حساب کرد. بلکه این پول‌های خرد مردم است که می‌تواند اقتصاد کشور را تغییر و نجات دهد. همچنین صادرات و واردات را باید را در اختیار تولید ملی قرار دهیم و باید جامعه ایرانی را به حرکت درآوریم و به آن در بازار منطقه و کشور نقش اقتصادی بدهیم.
ظهره‌وند در پایان گفت: موضوع تحریم‌ها با کار ملی قابل حل خواهد بود وگرنه این موضوع اهرم فشاری برای جمهوری اسلامی خواهد شد.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 138467 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
اسپوتنیک 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]