چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ /
138094
۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵

می‌خواهیم کار‌های بزرگی انجام بدهیم/ اقدامات اقتصادی خود را حتما با مردم هماهنگ می‌کنیم

«مسعود پزشکیان» گفت: «کار‌های بزرگی می‌خواهیم انجام بدهیم اما حتما اول مردم را همراه خواهیم کرد؛ هدف اصلی ما، جلب رضایت مردم است.»



به گزارش شبکه شرق، «مسعود پزشکیان» در دیدار با فعالان اقتصادی خراسان رضوی اظهار کرد: هر مداخله‌ای که می‌خواهیم کنیم باید حتما اقشار آسیب‌پذیر را ببینیم و اجازه ندهیم زیر چرخ‌های توسعه له شوند.

«مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز، در ادامه برنامه‌های سفر به خراسان رضوی، در نشست با فعالان و تشکل‌های اقتصادی استان، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام رضا(ع)، با اشاره به نکات مطرح‌شده از سوی فعالان بخش‌های تجاری، صنعتی، کشاورزی، معدنی و گردشگری استان تصریح کرد: بنده خودم همواره منتقد سیاست‌هایی بوده‌ام که مشکلات و وضعیت نامناسب فعلی را ایجاد کرده است و حالا تلاش دارم با مشارکت شما فعالان اقتصادی و مردم این مشکلات را برطرف کنیم.

رئیس‌جمهور  با بیان اینکه مردم انتظار دارند حل مشکلات‌شان به دست کسانی سپرده شود که توانایی و مهارت کافی و مناسب را دارند، افزود: کار‌های بزرگی می‌خواهیم انجام بدهیم ولی اول حتماً مردم را همراه خواهیم کرد، هدف اصلی ما جلب رضایت مردم است و هر مداخله‌ای داشته باشیم حتماً اول با مردم گفتگو می‌کنیم.

پزشکیان تاکید کرد: قلبا می‌خواهیم این اتفاق بیفتد؛ به علم، کارشناسی، نخبگان و تولیدکنندگان و سرمایه داران معتقدیم و می‌گوییم اگر اینها وارد صحنه شوند، مشکلات حل می‌شود.

پزشکیان گفت: باید جراحی‌هایی در بعضی بخش‌ها انجام دهیم تا کشور را از این وضعیتی که هست خارج کنیم. 

پزشکیان تصریح کرد: هر مداخله‌ای که می‌خواهیم کنیم، باید حتما اقشار آسیب‌پذیر را ببینیم و اجازه ندهیم زیر چرخ‌های توسعه له شوند. به هر شکلی که شده است نباید اجازه دهیم مداخلات ما مردم را با بحران مواجه کند؛ این چیزی است که حتما مراعات خواهیم کرد.

رئیس‌جمهور  گفت: تلاش می‌کنیم به هر قیمتی هر کاری را انجام ندهیم کاری را خواهیم کرد که عزت و اعتبار انسان‌ها با کمک شما فعالان اقتصادی، مردم و نمایندگان مجلس در آن حفظ شود. معتقدیم که وحدت و همدلی می‌تواند ما را به جایی برساند؛ اگر با هم باشیم، مشکلاتمان حل می‌شود؛ باور کنید دلمان می‌خواهد مشکلات شما را حل کنیم

پزشکیان تاکید کرد: مدیری را انتخاب می‌کنیم که شرکت یا سازمان آنجا را بهتر کند. نمی‌شود به کسی اختیاری بدهیم وضعیت کارخانه یا شرکت را بدتر کند و فوق‌العاده دریافتی داشته باشد.

منبع:

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 138094 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]