سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
137977
۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶

واکنش چین به اظهارات اخیر وزیر امنیت داخلی اسرائیل

به گزارش مشرق، چندی پیش وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل طی اظهاراتی که پرده از سیاست‌های شوم این رژیم علیه اماکن مقدس اسلامی در قدس پرده بر می‌دارد، گفته بود که اگر دست او بود، کنیسه‌ای در مسجد الاقصی احداث می‌کرد. او در این باره گفته بود: سیاست (سیاست‌های اسرائیل) اجازه اقامه نماز!! در “جبل […]



به گزارش مشرق، چندی پیش وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل طی اظهاراتی که پرده از سیاست‌های شوم این رژیم علیه اماکن مقدس اسلامی در قدس پرده بر می‌دارد، گفته بود که اگر دست او بود، کنیسه‌ای در مسجد الاقصی احداث می‌کرد.
او در این باره گفته بود: سیاست (سیاست‌های اسرائیل) اجازه اقامه نماز!! در “جبل هیکل” (مسجد الاقصی) را به ما می‌دهد. اگر دست من بود، در آنجا کنیسه‌ای درست می کردم.»
بعد از ظهر امروز به وقت محلی، مائو نینگ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین در واکنش به اظهارات شرورانه این وزیر رژیم صهیونیستی بیان داشت: درگیری‌های غزه همچنان ادامه دارد و وضعیت منطقه به شدت متشنج است. در چنین زمانی، ایجاد دوباره مشکل درباره مسئله اماکن مقدس مذهبی در بیت المقدس، چیزی جز ریختن بنزین برروی آتش نیست و ما با آن مخالفیم.
وی تصریح کرد: چین همواره بر لزوم احترام و حفظ وضعیت تاریخی اماکن مقدس مذهبی در بیت المقدس تأکید دارد، از همه طرف‌ها به ویژه اسرائیل می‌خواهد تا آرامش و خویشتن‌داری را حفظ کرده و از انجام هرگونه اقدامات تحریک‌آمیزی که ممکن است منجر به متشنج شدن اوضاع شود خودداری کنند تا از تشدید بیشتر بحران جلوگیری شود.
مقامات پکن پیشتر با حفظ مواضع میانه رو طرفین درگیری را به صلح و آتش بس دعوت می‌کردند، موضع امروز سخنگوی وزارت امور خارجه چین نشان می‌دهد که این اظهارات خصمانه مقامات رژیم صهیونیستی نه تنها مورد قبول جوامع مسلمانان نبوده بلکه سایر کشور های مهم جهان نیز روی خوشی به این موضوع نشان نمی دهند.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 137977 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]