سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
137805
۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷

قالیباف: کمین نشستن برای گرفتن ایراد بی‌خود از دولت، مغایر با حرف رهبر انقلاب است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این‌که در کمین بنشینیم و دولت را تضعیف کرده و ایراد بی خود بگیریم صحیح نیست و مغایر با حرف رهبر انقلاب است.



به گزارش ایسنا، محمد باقر قالیباف درحاشیه آیین سوگواری رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در مشهد رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بدون توهین رقابت کرده ام، رقیب این دولت بودم و مواضع من مشخص است، اما امروز موفقیت این دولت، موفقیت اسلام، نظام و موفقیت این مردم است.

وی افزود: همیشه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و هر جا که سخنی در راستای کلام حضرت آقا باشد دنبال کنیم. رهبر انقلاب می فرمایند موفقیت دولت موفقیت همه ماست، مواضع من نیز کاملا روشن و شفاف بوده و مواضع من یواشکی و مبهم نبوده است اما برخی را می‌بینم ، حالا به هر دلیلی، قلبشان راضی نیست این دولت موفق شود و این منطبق با خواسته رهبری همسو نیست.

وی تاکید کرد: اگر نقدی به دولت داریم که داریم می توانیم در جلسات دو نفره با رئیس‌جمهوری مطرح کنیم وگرنه در نشست های سه نفره و یا در شورای عالی امنیت ملی بیان کنیم و یا در هیئت رئیسه مجلس یا صحن علنی مجلس مطرح می کنیم و در نهایت با مردم در میان می گذاریم اما این که در کمین بنشینیم و چوب لای چرخ بگذاریم و یا در کمین بنشینیم و دولت را تضعیف کرده و ایراد بی خود بگیریم صحیح نیست و مغایر با حرف رهبر انقلاب است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: حتما حامی مبانی انقلاب هستیم و حتما به دولتی که در مسیر و در راستای مبانی انقلاب باشد خدمت می کنیم و این موضوع را عین حق و جوانمردی می دانیم و به آن کمک نیز می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 137805 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
آفتاب 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 60 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]