سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
135783
۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۳۶

انتصاب جدید در وزارت کشور

حمید خواجه‌نژاد با حکم اسکندر مومنی وزیر کشور، به‌عنوان مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور منصوب شد. آخرین مسئولیت حمید خواجه نژاد، مشاور دبیرکل و مدیرکل روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری بود.



«حمید خواجه‌نژاد» با حکم وزیر کشور، مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور شد.
به گزارش ایرنا، حمید خواجه‌نژاد با حکم اسکندر مومنی وزیر کشور، به‌عنوان مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور منصوب شد.
در حکم اسکندر مؤمنی وزیر کشور خطاب به حمید خواجه‌نژاد بر بازمهندسی ساختار تعامل با رسانه‌های رسمی و تعامل سازنده و هم افزا با رسانه‌های جمعی در سایه همکاری دیگر نهادها و سازمان‌های مسئول ذیربط با هدف اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق و بی‌اعتبار ساختن شایعات، استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطات و شبکه‌های اجتماعی و تعامل با نخبگان دانشگاه در حوزه ارتباطات و رسانه، برای بهبود فرآیندهای اطلاع‌رسانی و ارتقای اعتماد عمومی، انسجام‌بخشی به حوزه روابط‌عمومی سازمان‌ها و استانداری‌های سراسر کشور با هدف یکپارچه‌سازی سیاست‌ها و اقدامات در راستای اهداف کلان و صیانت از تصویر عمومی وزارت کشور، بهبود و توسعه ارتباطات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی، افکارسنجی و راه اندازی پویش‌های مردمی به منظور دریافت بازخوردها و جلب مشارکت هموطنان، تدوین و اجرای پیوست رسانه‌ای برای طرح‌ها و برنامه‌های کلان به منظور افزایش شفافیت و زمینه‌سازی در تحقق اهداف تاکید شده است.
آخرین مسئولیت حمید خواجه نژاد، مشاور دبیرکل و مدیرکل روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری بود.
مدیریت روابط عمومی معاونت سیما، مسئولیت کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات سازمان صداوسیما در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، خبرنگاری و دبیری خبر در بخش‌های خبری معاونت سیاسی و خبرگزاری سازمان صداوسیما و همچنین گزارشگری، سردبیری و اجرای برنامه‌های تلویزیونی نظیر صبح بخیر ایران، پایش، پنجره جمعیت و… در سابقه کاری وی دیده می‌شود.
اسکندر مومنی همچنین از تلاش‌ها و زحمات افشار دارابی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 135783 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
آفتاب 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 60 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]