یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
134659
۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۵:۵۴

ابراز امیدواری جامعه اسلامی کارمندان برای موفقیت دولت

جامعه اسلامی کارمندان با صدور بیانیه ای ابراز امیدواری کرد که دولت وفاق ملی با انتصاب مدیران قوی،امین و شایسته بتواند در طریق پیشرفت و عدالت در ایران اسلامی گام بردارد.



به گزارش ایسنا، متن بیانیه جامعه اسلامی کارمندان کشور به مناسبت چهارم شهریور ماه ( روز کارمند ) به شرح زیر است:

چهارم شهریور، روز کارمند، روزی است که از کلیه کارمندان خدوم و فداکار، یعنی کسانی که بخش اعظم اداره کشور را در دست دارند ودر سطوح مختلف کارشناسی، مدیریتی و تخصصی درحوزه‌های گوناگون در تدبیر امور علم و صنعت، فناوری و خدمات فرهنگی و اجتماعی و….. در کار و ابتکار و خلاقیت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم در تلاش هستند باید تجلیل و تقدیر به عمل آید.

جامعه اسلامی کارمندان بر این باور است که عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب که نقشه راه ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای است و برنامه هفتم کشور می‌تواند راه پیشرفت توأم با عدالت را هموار نماید.

جامعه اسلامی کارمندان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند امیدوار است به فضل خداوند متعال دولت وفاق ملی به ریاست آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور محترم با انتصاب مدیران قوی و امین و شایسته بتواند در طریق پیشرفت و عدالت در ایران اسلامی گام بردارد.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 134659 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 60 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]