دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ /
134308
۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱

دیدار رئیس قوه قضائیه با مسعود پزشکیان/ در این دیدار چه خبر بود؟

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه رای بالا به کابینه دولت چهاردهم پشتوانه بسیار خوبی برای دولت شد، گفت: اتفاق دیروز مجلس، آثار داخلی و بیرونی مثبتی برای کشور دارد و اکنون باید دست در دست هم دهیم و مشکلات مردم را در حوزه‌های مختلف رفع کنیم.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه ظهر روز پنجشنبه با رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

محسنی  اژه‌ای در ابتدای این دیدار روز پزشک را به پزشکیان تبریک گفت و برای دولت چهاردهم آرزوی موفقیت کرد.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به رای اعتماد مجلس به تمام وزرای کابینه دولت چهاردهم، گفت: اتفاق روز چهارشنبه مجلس در رای مثبت به وزرای پیشنهادی دولت، در بخش‌هایی بی‌نظیر و در بخش‌هایی کم‌نظیر بود و نعمت بزرگی برای کشور است.

 اژه‌ای در ادامه با بیان اینکه رای بالا به کابینه دولت چهاردهم پشتوانه بسیار خوبی برای دولت شد، تصریح کرد: اتفاق دیروز مجلس آثار داخلی و بیرونی مثبتی برای کشور دارد.

رئیس قوه قضاییه در پایان تاکید کرد: همانطور که آقای دکتر پزشکیان فرمودند اکنون باید دست در دست دهیم و مشکلات مردم را در حوزه‌های مختلف رفع کنیم.

۲۷۲۱۵

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 134308 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]