یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
133681
۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۵:۵۸

ترکیه و امریکا، باکو را علیه ایران تحریک می‌کنند

«مسایل فلسطین، با ترورهاى اسراییل و عکس‌العمل فلسطینى‌ها، داغ‌تر مى‌شود و ترکیه و آمریکا، جمهورى‌آذربایجان را علیه ایران تحریک مى‌کنند.»



اکبر هاشمی رفسنجانی با دو دوره ریاست جمهوری ایران، سابقه ریاست مجلس و ریاست مجمع تشخیص مصلحت و بسیاری مناصب مهم دیگر، از مهمترین شخصیت‌های تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود.
به گزارش انتخاب، یکی از خاطرات روزنوشت هاشمی به شرح زیر است.
۱ شهریور ۱۳۸۰: در منزل و در دفترکوشک، وقت به مطالعه بولتن‌ها وگزارش‌ها گذشت. عصر به لالان، [روستایی در اطراف فَشَم در شرق تهران]رفتیم و شب، منزل اخوی محمد، میهمان بودیم. هوای مطبوع و خنکی دارد. مسایل فلسطین، با ترورهای اسراییل و عکس‌العمل فلسطینی‌ها، داغ‌تر می‌شود و ترکیه و آمریکا، جمهوری‌آذربایجان را علیه ایران تحریک می‌کنند.
مهدی، [مدیرعامل سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت]آمد و از نکات جالب توسعه نروژ گفت؛ منجمله پیشرفت عمیق صنایع نفت وگاز و صدور روزانه ۱۳۰ میلیون مترمکعب گاز به اروپا و احداث ۸۰۰ کیلومتر تونل درکشور چهار میلیون نفری و گاهی از زیر دریاچه‌های عمیق و اینکه تمامی برق مصرفی نروژ – ۲۵ هزار مگاوات- از منابع برق‌آبی تأمین می‌شود.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 133681 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق چند لحظه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 42 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]