سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
133594
۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۳:۱۴

مشت محکم مجلس شورای اسلامی ایران بر دهان دشمنان

کسب یکجای رای اعتماد دولت دکتر پزشکیان از مجلس شورای اسلامی عملا مشت محکمی توسط مجلس شورای اسلامی بر دهان همه دشمنانی بود که بر طبل تفرقه میان دولت و مجلس ایران می کوبیدند.



در لحظات آخر قبل از رای گیری آقای پزشکیان یک نطق بسیار جذاب از خود به ثبت رساند که در آن به خوبی نشان داد طی چند دوره ای که در مجلس حضور داشته کاملا با خلق و خوی همه نمایندگان آشنا است و هم چیدمان دولت اش را جوری تنظیم کرده که همه وزرا بتوانند رای بیاوند هم اینکه سر به زنگاه محکم از همه وزرای خود حمایت می کند. بسیاری دشمنان امیدوار بودند مجلس و دولت ایران با هم اختلافاتی پیدا کنند و دولت نتواند کار خود را شروع کند.از سوی دیگر برخی شرط بندی کرده بودند که اصولگراها و اصلاح طلب ها در ایران به جان یکدیگر بیافتند و بتوانند از این آب گل آلود ماهی بگیرند. جالب اینکه آقای پزشکیان در دولت خود از افرادی همسو با جناح های سیاسی مختلف استفاده کرده تا کابینه وفاق ملی ایجاد کند و این کابینه عملا یک کابینه ای متشکل از افراد تکنوکرات از همه جناح های سیاسی به حساب می آید. آقای پزشکیان همچنین وعده داده که در دولت اش از مدیران خبره و با تجربه بدون توجه به دیدگاه های سیاسی شان استفاده کند و تاکید داشته که مهم برای آن کار بلد بودن افراد است و نه جناح سیاسی شان.این دیدگاه نوین جناب آقای پزشکیان می تواند عصر جدیدی از مدیریت در کشور را ایجاد کند و شرایطی ایجاد کند که افراد لایق و توانمند به خدمت به مردم بتوانند در دولت حضور داشته باشند. به هر حال نباید فراموش کرد که یکی از بزرگترین معضلات کشور امروزه این است که تعدادی افراد که نشان داده اند در انجام وظایف خود ناتوان هستند فقط به دلیل وابستگی سیاسی در پست و مقام خود هستند یا اینکه برخی که دیگر سالها از بازنشتگی شان گذشته به دلیل نبود جایگزین مناسب و یا باز هم به دلیل وابستگی به جریان های سیاسی هنوز سر کار هستند و امروزه نیاز است که نسل جوان بیایند سر کار اگر کار نیاکانشان خوب بود دست آنها را ببوسند و راهشان را ادامه دهند و اگر کارشان موفق نبود روش را تغییر دهند.هدف و مقصد یکی است هم نسل های اول انقلاب و هم نسل های جدید انقلاب همه می خواهند کشور به اوج اقتدار برسد اما ممکن است روش ها مختلف باشد. اگر تا به حال به هدف نرسیده ایم قرار نیست هدف خود را تغییر دهیم بلکه راه رسیدن به هدف را باید تغییر دهیم و امروزه آقای پزشکیان نشان داد که او هم دنبال همان هدف است اما در صدد تغییر راه رسیدن به آن می باشد. حمایت قاطع مجلس شورای اسلامی هم نشان داد که مجلس ایران هم به دنبال آن است که به رئیس جمهوری برای تغییر روش رسیدن به هدف کمک کند و نه فقط در مقابل دولت نیست بلکه در کنار دولت و همراه آن است.

منبع : spnfa.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 133594 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
مشرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]