پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ /
132319
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸

(ویدئو) افشاگری جنجالی نماینده مجلس درباره پیامک‌های هدفدار به نمایندگان مجلس!

«در این بین برخی افراد کاسب، دلالان، کارچاق‌کنان و عاشقان پست و مقام در این چند روز به نمایندگان پیامک می‌دهند و گاه به نمایندگان زنگ می‌زنند که مثلا با فلان وزیر جلسه گذاشتند. وزرای پیشنهادی مراقب این افراد باشند و در جلساتی که بیرون از مجلس می‌گذارند، شرکت نکنند.»



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت که در روزهای اخیر برخی افراد کاسب، دلال و عاشق پست و مقام با نمایندگان درباره وزرای پیشنهادی تماس گرفته و حتی از جلسه با فلان وزیر سخن می‌گویند؛ وزرای پیشنهادی مراقب این افراد باشند.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی نوبت صبح امروز سه شنبه مجلس در تذکری گفت: از مدیریت مجلس تشکر می‌کنم که در ایام بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دیگر راهروهای مجلس محل رفت و آمد برخی افراد کاسب برای لابی‌کردن نیست.
وی افزود: در این بین برخی افراد کاسب، دلالان، کارچاق‌کنان و عاشقان پست و مقام در این چند روز به نمایندگان پیامک می‌دهند و گاه به نمایندگان زنگ می‌زنند که مثلا با فلان وزیر جلسه گذاشتند.
نماینده تهران خطاب به وزرای پیشنهادی گفت: وزرای پیشنهادی مراقب این افراد باشند و در جلساتی که بیرون از مجلس می‌گذارند، شرکت نکنند. آن‌ها کارچاق‌کن‌هایی هستند که به دنبال پست و مقامند البته که مجلس با دقت و جدیت و با عنایت به مسائل تخصصی و فنی صلاحیت‌ها را بررسی کرده و اجازه به چنین افرادی نمی‌دهند که به دنبال پست و مقام هستند.
حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس جلسه در پاسخ به این تذکر گفت: مجلس در ایام بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دقت و برنامه‌ریزی داشته که در سال‌های اخیر بی‌بدیل بوده است. ان شاءالله مجلس هم با عقلانیت عمل کند و این افراد نمی‌توانند نفوذی در ذهن، فکر و اندیشه نمایندگان داشته باشند.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 132319 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
اطلاحات 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]