یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
131381
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۲

برخی اصلاح طلبان معتقدند امام زمان را می‌شود استیضاح کرد

نماینده مردم قم در مجلس گفت: برخی از افرادی که در این کشور ادعای اصلاح‌طلبی کردند بدنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی‌اند و ما با آن‌ها مخالفیم. چون آن‌ها به دنبال زدن اصول هستند.



به گزارش ایلنا، قاسم روانبخش در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برخی از افرادی که در این کشور ادعای اصلاح‌طلبی کردند بدنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی‌اند و ما با آن‌ها مخالفیم. چون انها به دنبال زدن اصول هستند.

وی افزود: کسانیکه قایل به این نوع اصلاح طلبی هستند نعتقدند که قرآن قابل نقد است و امام زمان را میشود استیضاح کرد و  معتقدند ولایت، عصمت و ولایت فقیه و حکومت دینی معنا ندارد مبنای فکری این دسته از اصلاح طلبان تندرو کمونیسم، لیبراسم و سکولاریسم است. نیگویند اصالت با انسان است نه با خدا و دین حق حاکمیت ندارد اینها عین عباراتشان است. ما با این اینها زاویه‌ داریم.

ابن نماینده مجلس گفت: متاسفانه برخی وزرای پیشنهادی از این دسته اند. ظفرقندی و میدری هم از این گروه هستند. اگر کسی اعتقاد به ولایت فقیه داشته باشد معنا و مفهوم ندارد بیاید دربرابر رهبری نامه جام زهر بنویسد.

تحصن مجلس ششم که آقای میدری جزو آن بود خوراک دشمنان خارجی شد مانند واکنش‌های دشمنان در فضاهای بین المللی که تیر آخر هم استعفای دست جمعی بود که ۱۳۹ نماینده مجلس ۷۰ معاون وزیر ۱۳ عضو کابینه دولت خاتمی و ۲۸ استان دار تهدید به استعفا کردند 

در مسئله کارآمدی آقای میدری، طبق آمار در زمان مدیریت وی به عنوان معاون وزیر کار، طبق آمار بانک جهانی جمعیت زیر خط فقر ایران از ۲۰ درصد به ۲۸.۱ درصد افزایش پیدا کرده است که نوع نگاه خاص ایشون مسبب بروز این آمار شد.

البته عدم سوء سابقه داشتن از جمله معیارهای رهبری است که ایشان دارای سابقه هستند هرچند از گذشته خود پشیمان باشند.

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 131381 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]