جمعه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ /
130611
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴

فروردین‌: پزشکیان به دنبال بازسازی و ترمیم سیاست غیر حذفی است

به گزارش مشرق، محمد مهدی فروردین نماینده فیروزآباد به عنوان نماینده موافق با برنامه‌های اعلامی دولت توسط مسعود پزشکیان در صحن علنی مجلس و در جریان رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی، اظهار کرد: خیلی خوشبختم امروز از برنامه‌های رئیس جمهوری به عنوان موافق دفاع می‌کنم که به فرمایش مقام معظم رهبری شخصیتی فاضل و مردمی […]



به گزارش مشرق، محمد مهدی فروردین نماینده فیروزآباد به عنوان نماینده موافق با برنامه‌های اعلامی دولت توسط مسعود پزشکیان در صحن علنی مجلس و در جریان رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی، اظهار کرد: خیلی خوشبختم امروز از برنامه‌های رئیس جمهوری به عنوان موافق دفاع می‌کنم که به فرمایش مقام معظم رهبری شخصیتی فاضل و مردمی جناب آقای پزشکیان است. عنصر تعاملی ما نباید حذف باشد بایستی به سوی جذب رفت.
وی افزود: با بیان اینکه جریان‌های سیاسی داخلی در ۴۰ سال گذشته نتوانستند همدیگر را از عرصه سیاست حذف کنند، گفت: هر کدام در مقاطعی قصد حذف یکدیگر را داشتند، اما پویایی جامعه ایرانی برنامه تاریخی این سرزمین اجازه برخورد حذفی را تاکنون نداده است.
نماینده فیروزآباد در مجلس همچنین بیان کرد: حذف و برخورد حذفی به نزاع سیاسی مداوم، امنیتی شدن و خشونت میز شدن زندگی سیاسی و ناکارآمدی می‌انجامد، پزشکان با شعار با هم دعوا نکنیم و در کنار هم باشیم که در واقع در عمل هم نشان داد بر صندلی ریاست جمهوری نشسته است.
فروردین افزود: می‌توان ضمن وجوه نظارتی مجلس یاری‌گر رئیس جمهور باشیم، پزشکیان رئیس جمهوری صادق، دانشمند، فرزانه و مردمی به قول رهبر انقلاب که در نحوه انتخاب کابینه خود نشان داده است به دنبال بازسازی و ترمیم سیاست غیر حذفی است. او می‌خواهد سیاست در آغاز راهی قرار گیرد که بشود سیاست‌ورزی به مثابه کنش معطوف به خیر جمعی انجام داد.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 130611 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]