سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
130463
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶

روزنامه‌نگار صهیونیست مدعی شد: تشکیل دو “ائتلاف محرمانه” برای مقابله با ایران

در پی ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس، یک روزنامه‌نگار صهیونیست از تشکیل “دو ائتلاف محرمانه” در خاورمیانه برای مقابله با پاسخ انتقام‌جویانه محور مقاومت به رژیم صهیونیستی خبر داد.



العالمفلسطین اشغالی

“ناهوم بارنیا” در روزنامه عبری “یدیعوت آحارونوت” نوشت: همزمان با هشدارها درباره نزدیک بودن حمله مورد انتظار حزب‌الله لبنان، دو ائتلاف در خاورمیانه تاسیس شد.

بارنیا تصریح کرد: ائتلاف نخست رابطه میان سرویس‌های نظامی اسرائیل و ایالات متحده است که اغلب درباره آن صحبت می‌شود. ائتلاف دوم، که کمتر به آن پرداخته می‌شود شامل تمام روسای شاخه‌های امنیتی در “اسرائیل” و کاخ سفید و نیز کشورهای سُنی عربی است. او همچنین مدعی می‌شود که گروه‌های خارج‌نشین ایرانی، که اپوزیسیون و آشوب‌طلب محسوب می‌شود احتمالا در این ائتلاف دوم حضور داشته باشند.

به ادعای این روزنامه‌نگار صهیونیست، وجه مشترک اعضای این ائتلاف‌ها مخالفت شدید با جنگ میان تهران و تل‌آویو است، و آنها بیم آن دارند جنبش حماس و رئیس آن “یحیی السنوار” تلاش می‌کنند که ایالات متحده و اسرائیل را به جنگ علیه ایران سوق دهند.

منبع : fa.alalam.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 130463 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]