شنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ /
128689
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰

نظر مثبت کمیسیون درباره برنامه‌های وزرای پیشنهادی اطلاعات و کشور/ سوابق کاری عراقچی جای بحث دارد!

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس به تشریح جمع بندی کمیسیون متبوع خود درباره وزرای پیشنهادی اطلاعات و امور خارجه پرداخت.



به گزارش ایلنا، ولی‌الله بیاتی در تشریح نوبت صبح جلسه امروز(دوشنبه، ۲۲ مرداد ماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس که با موضوع بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم برگزار شد، گفت: سیداسماعیل خطیب به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات نخستین مهمان کمیسیون بود که به ارائه برنامه‌های خود پرداخت.

نظر کمیسیون درباره سابقه عملکرد وزیر پیشنهادی اطلاعات مثبت بود

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به سوابق خطیب عنوان کرد: وی که سابقه فعالیت در کسوت وزیر اطلاعات در دولت سیزدهم را دارا است، برنامه‌های خوبی برای این وزارت در نظر دارد.

وی افزود: در مجموع نظر نمایندگان نسبت به برنامه‌ها، سوابق و عملکرد گذشته او مثبت بود و رضایتمندی وجود داشت اما از آنجایی که وزارت اطلاعات در حوزه کاری کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس قرار دارد، جلسه دیگری نیز در کمیسیون حاضر خواهد شد و درباره برنامه‌های خود صحبت خواهد کرد.

بررسی ابهامات سوابق کاری عراقچی در جلسه دیگر

بیاتی با اشاره به مهمان بعدی جلسه بیان کرد: عباس عراقچی به عنوان وزیر پیشنهادی امور خارجه دولت آقای پزشکیان با حضور در کمیسیون به ارائه برنامه‌های خود پرداخت و نمایندگان نیز نظرات خود را درباره برنامه‌ها و سوابق او مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های ارائه شده از سوی عراقچی قابل قبول بود اما اعضای کمیسیون سوابق او را جای بحث دانستند، خاطرنشان کرد: ابهامات موجود در سوابق کاری وزیر پیشنهادی امور خارجه به ویژه در زمان مذاکرات برجام باعث شد اعضای کمیسیون قانع نشوند و قرار شود جلسه دیگری با حضور عرافچی داشته باشند.

رضایتمندی اعضای کمیسیون از برنامه‌های امنیتی و انتظامی مؤمنی

بیاتی در ادامه با اشاره به حضور اسکندر مؤمنی وزیر پیشنهادی کشور دولت چهاردهم اظهار کرد: نمایندگان بعد از استماع برنامه های وزیر پیشنهادی که اغلب در حوزه امنیتی و انتظامی مطرح شد، نظرات خود را بیان کردند. در نهایت نظر اعضای کمیسیون با توجه به سوابق و برنامه های وی، مثبت بود و رضایتمندی داشتند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس در پایان تصریح کرد: قرار است با توجه به اینکه وزیر کشور از وزرای تخصصی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها است، جلسه دیگری نیز میزبان او باشیم تا بخش های دیگری از برنامه های خود را تشریح کند.

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 128689 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]