چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ /
127111
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۵۲

شما نظر بدهید / سریعترین و بهترین تصمیم پزشکیان درباره گشت ارشاد چه باید باشد؟

خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران محترم خود پرسیده است؛‌«از نظر شما سریعترین و بهترین تصمیم پزشکیان درباره گشت ارشاد چه باید باشد؟»



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فضای سیاسی و اجتماعی کشور با انتشار یک فیلم از برخورد خشن گشت ارشاد با دو دختر نوجوان بازهم ناراحت و شوک زده شده است. برخوردی که حتی با انتقاد رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز روبرو شد و تاکید کرد؛«آن برخورد را بنده هم دیدم و مورد تایید نیست و ما باید کرامت انسانی را حفظ کنیم.»

اما مسعود پزشکیان از جایگاه رئیس جمهوری ایران قرار است چه تدبیری برای جلوگیری از چنین برخوردهایی داشته باشد؟ خصوصا که یکی از نقدهای او در ایام انتخابات به نحوه ورود به موضوع حجاب و برخوردهای گشت ارشاد بود.

در همین راستا، خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران محترم خود پرسیده است؛‌«از نظر شما سریعترین و بهترین تصمیم پزشکیان درباره گشت ارشاد چه باید باشد؟»

کاربران محترم خبرآنلاین پاسخ های خود به این سوال را در قالب کامنت ذیل همین خبر درج فرمایند.

۲۷۲۷

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 127111 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 9 ساعت پيش [ 0 بازدید ]