یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
126005
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹

در دیدار اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با پزشکیان چه گذشت؟

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با رئیس‌جمهور دیدار کردند.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز دوشنبه -۱۵ مرداد ۱۴۰۳- با مسعود پزشکیان دیدار و گفت‌وگو کردند.

بنابر روایت ایرنا، اعضای این کمیسیون در این دیدار ضمن تبریک مجدد انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور ملت ایران،‌ در حضور رئیس جمهور راهکارهای تقویت تعاملات مجلس شورای اسلامی با دولت و همچنین پیشبرد اهداف نظام سلامت و رفع مشکلات این حوزه را بررسی کردند.

همچنین سلمان اسحاقی درباره این نشست به مهر گفته که اعضای کمیسیون دغدغه‌های کلان کشور را در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رئیس جمهور که سابقه عضویت ۲۰ ساله در کمیسیون بهداشت دارد، مطرح کردند. سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور تاکید کرد فردی را به عنوان وزیر بهداشت به مجلس معرفی می‌کند که توان اجرای قانون، سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب و قانون برنامه هفتم توسعه را داشته باشد.

۲۹۲۱۹

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 126005 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
شرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]