دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ /
125502
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران ترور شهید هنیه را محکوم کردند

ایسنا/اصفهان خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران، ترور شهید اسماعیل هنیه را توسط رژیم صهیونیستی محکوم کرد.



به گزارش ایسنا از اصفهان، خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران در بیانیه‌ای اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه را محکوم کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: 

شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، شهید اسماعیل عبدالسلام هنیه برای ایشان آبرو و برای تروریست‌های صهیونیست، بی‌آبرویی و رسوایی دوچندان به ارمغان آورد.

در این ایام که بانگ رسوایی مدعیان حقوق بین‌الملل و حقوق بشر در حمایتشان از جنایات رژیم صهیونیستی به گوش آزادگان جهان رسیده است و فرهنگ مقاومت در برابر ظالم در عالم رو به گسترش است، این جرثومه فساد به تروریسم دولتی روی آورده و سران مقاومت را بر خلاف موازین و معیارهای بین‌المللی در کشورهای دیگر به شهادت می‌رساند. لیکن یقین می‌دانیم که نقطه نهایی این مسیر پیروزی مظلومان و شکست کامل صهیونیسم و ایادی آن در منطقه خواهد بود.

لذا خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران به نمایندگی از جامعه ارامنه، شهادت جناب اسماعیل هنیه را به ملت فلسطین و جبهه مقاومت تسلیت عرض کرده، اقدام تروریستی صورت گرفته در مرزهای کشورمان را محکوم می‌کند.

انتهای پیام 

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 125502 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]