سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
125198
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۵:۲۶

انتقاد از مطرح شدن چهره‌های درجه ۳ برای وزارت نفت

«عمده افرادی که تا به حال به عنوان وزیر مورد ارزیابی قرار گرفته اند، مدیران درجه ۳ هستند، در صورتی که ما نمی‌توانیم با مدیران درجه ۳ از وضعیت فعلی خارج شویم و به جهان پیشرفته برسیم. باید این سؤال مهم پرسیده شود که افرادی که تا امروز مورد بررسی قرار گرفته‌‎اند، چقدر از اعتبار جهانی برخوردار هستند؟ چقدر در صحنه بین‌المللی شناخته شده‌اند.»



روزنامه جوان در مطلبی از مطرح شدن چهره های درجه سه برای تصدی وزارت نفت انتقاد کرد.
این روزنامه نوشت: بیم آن می‌رود که ترامپ رئیس‌جمهور امریکا شود و همه می‌دانیم که او شمشیر را از رو بسته است، بنابراین بلافاصله فشار را روی چین زیاد خواهد کرد و ممکن است دولت چین، پیامی به پالایشگاه خصوصی بدهد که خرید نفت از ایران محدود شود، بنابراین ما باید وزیر نفت قوی داشته باشیم که در صحنه بین‌المللی ارتباط لازم و کافی را داشته باشد تا کار را جلو ببرد.
عمده افرادی که تا به حال به عنوان وزیر مورد ارزیابی قرار گرفته اند، مدیران درجه ۳ هستند، در صورتی که ما نمی‌توانیم با مدیران درجه ۳ از وضعیت فعلی خارج شویم و به جهان پیشرفته برسیم. باید این سؤال مهم پرسیده شود که افرادی که تا امروز مورد بررسی قرار گرفته‌‎اند، چقدر از اعتبار جهانی برخوردار هستند؟ چقدر در صحنه بین‌المللی شناخته شده‌اند؟
چقدر با فرهنگ غرب و شرق آشنایی دارند؟ اصلاً چقدر زبان انگلیسی بلدند؟ (منظور فقط آشنایی با زبان انگلیسی نیست، منظور درک مطلب است.) وقتی شما می‌خواهید در جمعی تأثیرگذار باشید، اینکه فقط حرف بزنید و بشنوید کافی نیست، بلکه باید با فرهنگ آن‌ها نیز آشنایی داشته باشید و بتوانید ارتباط لازم، کافی و مطلوب را با خارج از کشور برقرار کنید.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 125198 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]