جمعه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ /
125180
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۰۳

توضیح رویترز درباره یک گزارش؛ آمادگی ایران برای حمله موشکی به اسرائیل؟

اصغری پژوهشگر مسائل فلسطین گفت: ریخته شدن خون اسماعیل هنیه در قلب تهران نشان میدهد که که گریزی نیست از اتفاق بزرگ. گریزی نیست از جنگ. ما از جنگ نمی‌هراسیم. ما فخر میکینم به اسماعیل هنیه که خواب را برای غرب مشوش کرد. مردی که توانست موازنه‌ها را تغییر دهد. اسماعیل هنیه‌ها می‌آیند و میروند. ما هستیم که باید در بزنگاه‌ها تکلیفمان را مشخص کنیم.



خبرگزاری رویترز انتشار هر گونه گزارش را درباره آمادگی قریب‌الوقوع ایران برای حمله به رژیم صهیونیستی با موشک‌های بالستیک رد کرد.
به گزارش ایسنا، در پی انتشار گزارش‌هایی در فضای مجازی که به نقل از رویترز گفته بودند ایران در حال آماده شدن برای یک حمله موشکی بالستیک به اسرائیل در آینده نزدیک است، سخنگوی این خبرگزاری انتشار چنین گزارشی را تکذیب کرد.
سخنگوی رویترز تصریح کرد: هر گونه ادعایی مبنی بر اینکه خبرگزاری رویترز از آمادگی قریب‌الوقوع برای حمله بالستیک ایران خبر داده، نادرست است.
او افزود: گزارش‌ها مبنی بر اینکه تصاویر ماهواره‌ای و راداری از حرکت موشک‌های بالستیک و پهپاد از ایران، یمن و عراق به سمت اسرائیل یا بسته شدن حریم هوایی ترکیه و عراق ثبت شده نیز غلط است. رویترز چنین گزارشی منتشر نکرده است.
در روز‌های اخیر پس از ترور و شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس به دست رژیم صهیونیستی در تهران برخی رسانه‌ها به گمانه‌زنی درباره پاسخ ایران به این اقدام جنایتکارانه پرداخته و حتی گزارش داده‌اند برآورد‌ها در اسرائیل حاکی از آن است که ایران موشک‌های عظیمی شلیک خواهد کرد.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 125180 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]