جمعه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ /
124741
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۳۰

ترور شهید هنیه در تهران به امید تغییر در مواضع پزشکیان انجام شد اما غیرممکن است/ پاسخ سختی داده خواهد شد

نماینده مردم در تهران گفت: ترور اسماعیل هنیه، در ابتدای دولت آقای پزشکیان، در حقیقت با این امید است که ایشان مسیر و مواضع خود را که طی این چند روز در تریبون‌های عمومی اعلام کرده به نوعی تغییر دهد. اما با شناختی که من دارم و تفاوتی که ایشان نسبت به برخی از رؤسای جمهور قبل دارد این اتفاق را بعید می‌دانم و غیرممکن است.



حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در ارزیایی ترور اسماعیل هنیه در تهران و همچنین پاسخ ایران به این اقدام تروریستی گفت:  به هر ترتیب دشمنی اسرائیل با مردم ایران، آرمان فلسطین و کسانی که در راه آزادی فلسطین تلاش می‌کنند، دشمنی قدیمی است و پنهان نیست. اتفاقاتی از این دست پیش از این هم افتاده و هیچ‌کدام از اینها باعث نمی‌شود کسانی که به دنبال آزادی فلسطین هستند دست از این مسیر و راه بردارند.

وی افزود: ترور اسماعیل هنیه، در ابتدای دولت آقای پزشکیان، در حقیقت با این امید است که ایشان مسیر و مواضع خود را که طی این چند روز در تریبون‌های عمومی اعلام کرده به نوعی تغییر دهد. اما با شناختی که من دارم و تفاوتی که ایشان نسبت به برخی از رؤسای جمهور قبل دارد این اتفاق را بعید می‌دانم و غیرممکن است. 

این نماینده مجلس گفت: معتقدم چون به خاک جمهوری اسلامی تعرض شده و هم مهمان ما را در خانه ما به شهادت رساندند، ان‌شاءالله پاسخ خیلی سختی از طرف دست‌اندرکاران و مسئولین امر به این اقدام داده شود.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124741 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 12 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 12 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 12 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 12 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 12 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 12 ساعت پيش [ 0 بازدید ]