جمعه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ /
124611
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶

نکاتی درباره عکس محل ترور اسماعیل هنیه : چه کسی او را در این ساختمان اسکان داد؟!

اگر صهیونست ها توانسته اند “پرتابه هوایی” از پنجره، وارد اتاق مهمان رسمی ایران در پایتخت کنند، پس خطرات دیگر هم محتمل است، پس باید بیش از هر زمان دیگری نگران خط پردامنه نفوذ در نهادهای کشور بود و شناسایی، دستگیری، پاکسازی و مجازات عواملش را به عنوان “مهم ترین پروژه ملی حال حاضر کشور”، در دستور کار عملیاتی قرار داد. این تنها راه نجات ایران است و الا این ویروس ها، همه جا را می گیرند و سیستم و کشور را به نابودی می کشند.



عصر ایران – گفته می شود این عکس که در فضای مجازی و به ویژه در اکانت های اصولگرایان منتشر شده، مربوط به محل اقامت اسماعیل هنیه در شمال تهران است، جایی که مورد حمله موشکی یا پهپادی قرار گرفت و به همراه محافظش به شهادت رسید. موشک، پهپاد یا به تعبیر اطلاعیه رسمی، “پرتابه هوایی” دقیقاً از پنجره اتاق خواب وارد و داخل آن منفجر شده است.با توجه به این که تا کنون اصالت این عکس تکذیب نشده، از همین یک تصویر نکات مهمی به ذهن متبادر می شود که نمی توان به سادگی از کنارش گذشت:۱ – اگر از بین مهمانان مراسم تحلیف، قرار بود فقط و فقط یک نفر هدف حمله تروریستی اسرائیل قرار بگیرد، او کسی نبود جز اسماعیل هنیه که سال ها در لیست ترور اسرائیل قرار داشت و این، موضوع پنهانی نبود.بنابراین لازم بود سطح حفاظتی او بسیار ویژه و دور از هرگونه دسترسی باشد. اما از بین همه ساختمان های تهران، او را در این بنا اسکان دادند: ساختمانی که کوه های شمال تهران بدان مشرف اند و عجیب تر این که در همان ساختمان نیز، در اتاقی که پنجره اش رو به کوه بوده است. شاید اولین سرنخ ها را باید از همین نقطه دنبال کرد که چه کسانی تصمیم گرفتند هنیه در این ساختمان و این اتاق ناامن اسکان داده شود.آیا اگر او در جایی کنار سایر مهمانان خارجی دیگر اسکان می یافت به این راحتی مورد هدف قرار می گرفت؟

منبع : www.asriran.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124611 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]