پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ /
124567
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹

زارعی: شهادت اسماعیل هنیه وفاق ملی را بیشتر خواهد کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ترور اسماعیل هنیه را اقدامی بزدلانه و جنایتکارانه توصیف کرد و گفت که شهادت اسماعیل هنیه رابطه تهران و فلسطین و همچنین همبستگی و وفاق ملی در مقابل دشمن مشترک را بیشتر و منسجم‌تر خواهد کرد.



مجتبی زارعی در گفت‌وگو با ایسنا، با محکومیت ترور اسماعیل هنیه گفت: رژیم صهیونیستی با ترور در تهران صرفه‌نظر از بزدلانه بودن و جنایتکارانه بودن این اقدام ، قوانین بین‌المللی را زیرپا گذاشته و تمامیت ارضی یک کشور دارای توانایی دفاعی همه‌جانبه از خود را نقض کرده است، در این باره مراکز تصمیم‌گیر جمهوری اسلامی ایران اقدام خواهند کرد.

وی توضیح داد: ترور در تهران یک روز پس از مراسم تحلیف رئیس جمهور اتفاق افتاد و آقای هنیه از میهمانان رسمی جمهوری اسلامی ایران بود ایشان روز تحلیف در مجلس شورای اسلامی در جمع نمایندگان حضور داشت و با آقای پزشکیان دیدار کرد که همه اینها موجی از قدرت نرم را تولید کرده بود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهادت آقای هنیه به نوعی وحدت ملی ایران یعنی وحدت اصولگرایان و اصلاح‌طلبان را تقویت خواهد کرد و باعث تقویت بیشتر رابطه فلسطین و تهران می‌شود و حتی وحدت ارکان حکومتی و بین اجزای مختلف مردم و دولت جدید را افزایش می‌دهد.

زارعی بیان کرد: شهادت هنیه دوستی و صمیمت و همبستگی ایرانی‌ها با جبهه مقاومت را بیشتر می‌کند البته که دشمن مشترک ما به دنبال به زانو درآوردن مقاومت است ولی متوجه این نیست که ترور و شهادت اسماعیل هنیه رابطه تهران و فلسطین و مقاومت منطقه را منسجم‌تر و قوی‌تر خواهد کرد.

وی با اشاره به سخنرانی روسای قوه مجریه و مقنه در دفاع از مقاومت مردم فلسطین گفت: به طور طبیعی جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی و اقتدار خود دفاع می‌کند که ثمرات پربرکتی هم خواهد داشت اما بعد دیگر این است که قدرت شهادت اسماعیل هنیه بیشتر از هنیه‌ای است که روز تحلیف در مجلس شورای اسلامی دیدیم و چهره نورانی‌اش را بوسیدیم.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124567 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
اطلاحات 23 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 53 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]