چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ /
124251
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹

هنیه یک نفر نبود، یک ایده بود/ شهادت هنیه آغاز نابودی اسرائیل خواهد بود

نماینده جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، اظهار داشت: شهید هنیه یک شخصیت کامل برای راه مقاومت بود و این گستاخی که دشمن مرتکب شد آغاز نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.



به گزارش ایسنا، خالد القدومی در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به ترور و شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران اظهار داشت: این مساله در کل عالم اسلام و انسانیت واقعا قابل جبران نیست، شهید هنیه در دیدار  دیدار مقام معظم رهبری شعری را خواندند با این مضمون که « اذا غابَ سیدٌ قامَ سَید»، این داستان مردم ما در فلسطین است که بیش از ۷۴ سال واقعا ثابت قدم مانده‌اند، دچار جرایم جنگی رژیم صهیونیستی شده‌اند و هر زمان که یک شهید تقدیم کردند، یک مرد و مجاهد دیگر پیدا شده و همان راه و میراث ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: شهید اسماعیل هنیه یک راه نوینی را برای جوانان در فلسطین آغاز کرد که راه عزت و کرامت است، این مجرم رژیم کودک‌کش صهیونیستی غلطی که ارتکاب کرد به قول مقام معظم رهبری مجازاتش باید سنگین‌تر باشد، زیرا هنیه یک نفر نبود، یک ایده بود، هنیه نماینده انسانیت بود و شخصیت چند بعدی از جمله شخصیت سیاسی، دینی و دیپلماسی و همچنین یک شخصیت بین‌المللی داشت. 

نماینده جنبش حماس در تهران افزود:  او یک شخصیت کامل برای راه مقاومت راسخ بود، این گستاخی که دشمن مرتکب شد آغاز نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود،  مطمئن هستیم و باور می‌کنیم خون مبارک شیخ هنیه و همراهش وسیم ابو شعبان ان شاءالله لعنت بزرگی برای رژیم صهیونیستی است. 

قدومی همچنین بیان کرد: دیدید در موضوع طوفان الاقصی چگونه شد، پاسخش را در خیابان‌های آمریکا و لندن غیر عرب‌ها و همان کودکان پاسخ دادند، در خیابان برای دفاع از حق مظلوم فلسطینی‌ها آمدند. متاسفانه این جرم بزرگ جلوی این جهان دموکراتیک خواه، جهانی که معتقد به مبانی و ارزش انسانی است، امتحان بزرگی برای انسانیت است. آیا مجرم بزرگ نتانیاهو و حامی او بایدن یا ترامپ یا آمریکایی‌ها فرار می‌کنند یا دفاع؟ این سوال خیلی بزرگی است.   

وی ادامه داد: این جرم را نه فقط علیه فلسطینی‌ها مرتکب شده‌اند، بلکه در کشور مستقل و آزاد مانند ایران شریف این کار گستاخانه را انجام دادند و پاسخ این جرم خیلی محکم و فراوان خواهد بود. ما به مومنین و جهان اطمینان می‌دهیم مردم ما که ۴۰ هزار شهید در این ۱۰ ماه تقدیم کردند و بیش از ۷۰ درصد از آنان زنان و کودکان بوده‌اند ان شاءالله ثابت قدم بوده و  ایمان آن‌ها راسخ‌تر خواهد بود و به این نتیجه رسیده‌اند جز مقاومت راهی دیگر ندارد. 

انتتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124251 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
فرارو 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]