چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ /
124219
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰

صهیونیست‌ها منتظر پاسخ سخت جمهوری اسلامی ایران باشند

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه‌ای تاکید کرد: آمریکا و دنباله‌روهای اروپایی و منطقه‌ای اش شریک جرم اقدام تروریستی علیه دکتر هنیه هستند.



به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
بار دیگر دست جنایت دولتی استکبار جهانی از آستین رژیم غاصب صهیونیستی بیرون آمد و یکی از فرزندان رشید امت اسلامی را، که از ارکان اصلی جبهه گسترده مقاومت اسلامی بود، مورد هدف قرار داد و خون مقدس مهمان عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران را دزدانه در تهران بر زمین ریخت و بدین‌وسیله سازمان جهنمی ترور صهیونیستی، برای هزارمین بار نشان داد که به هیچ یک از اصول انسانی و دیپلماتیک پایبند نیست. 

بی‌گمان شهید والامقام دکتر اسماعیل هنیه که رییس دفتر سیاسی حماس بود، به خانواده شهید خود در کنار خوان نعمت خداوندی پیوست و از این حیث غمی بر امت اسلامی نیست، اما از سوی دیگر فقدان رهبری کاریزماتیک جنبش حماس در شرایط حساس فعلی، ضایعه‌ای بود که بابت آن لازم است به تک‌تک رزمندگان جبهه مقاومت تسلیت بگوییم.

بر کسی در جهان پوشیده نیست که آن‌چه موجب جسارت رژیم اشغالگر قدس شده، چیزی جز حمایت بی‌قید و شرط آمریکای جهان‌خوار و دنباله‌روهای اروپایی و برخی اذناب ظاهرا اسلامی آن نیست، وگرنه هرگز در مخیله رژیم‌هایی از نوع صهیونیستی نمی‌گنجید که در تهران پایتخت ام‌القرای اسلامی، جسارت به خرج دهند. فلذا ما آمریکا و دنباله‌روهای اروپایی و منطقه‌ای او را شریک جرم اقدام تروریستی علیه دکتر هنیه و همراه شجاع وی در تهران به‌حساب آورده و حق پاسخ مناسب در زمان مقتضی را برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ می‌دانیم. 

همانگونه که مقام معظم رهبری حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای(دام غزّه) نیز فرمودند جمهوری اسلامی ایران پاسخ سختی خواهد داد.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست‌جمهوری اسلامی ایران، این حادثه تروریستی را به مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای که چشم جبهه مقاومت اسلامی به اوست، به رییس‌جمهور محترم اسلامی ایران که در بدو آغاز وظیفه نشان داد که پشتیبان واقعی ملت فلسطین است و به ارکان جنبش حماس و آحاد رزمندگان جبهه مقاومت، تبریک و تسلیت عرض نموده و ضمن دعوت به پرهیز از واکنش‌های هیجانی، بر مجازات مناسب و مقتضی رژیم صهیونیستی از سوی جبهه مقاومت تاکید می‌کند.

در پایان از همه دولت‌ها و ملتها و شخصیت ها و موسسات اسلامی و بین المللی خواستاریم در حمایت از فلسطین و مقاومت ومقابله با رژیم کودک کش و جنایتکار از محکومیت  این ترور بین المللی صهیونیستی و حامیان آن کوتاه نیایند و با تمام توان راه مقاومت و پاسداری از خون شهیدان استوار و ثابت قدم بمانند.
رَبَّنا أَفْرِغْ عَلَیْنا صَبْراً وَ ثَبِّتْ أَقْدامَنا وَ انْصُرْنا عَلَی الْقَوْمِ الْکافِرِینَ‌
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

انتهای پیام 

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124219 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]