چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ /
124088
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳

رژیم صهیونیستی در حال ماجراجویی خطرناکی در منطقه است

یک کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به ترور «اسماعیل هنیه» توسط رژیم صهیونیستی در تهران گفت «اسرائیل در حال ماجراجویی خطرناکی است اما این اقدامات نمی‌تواند رژیم صهیونیستی را از بحرانی که اکنون با آن روبه‌روست نجات دهد».



«حسن هانی‌زاده» در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران توسط رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی با این ترور به دنبال این بوده که این پیام را برای ایران و جریان مقاومت ارسال کند که از توانایی بالایی برای انجام عملیات سنگین تروریستی برخوردار است ولی در واقع آن‌ها باید بدانند که این اقدامات نمی‌تواند رژیم صهیونیستی را از بحرانی که اکنون با آن روبه‌روست نجات دهد و این ترورها نتیجه‌ معکوس برای رژیم صهیونیستی به همراه خواهد داشت.

او با اشاره به برگزار مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در روز گذشته با حضور نمایندگان کشورهای مختلف و سران جریان مقاومت گفت: این مراسم نشان داد که جایگاه جمهوری اسلامی ایران در تراز بالایی قرار دارد و کشورمان از یک پایگاه مردمی قابل توجهی برخوردار است و ترور هنیه در ایران برای این است که توانسته معادلات منطقه را به نفع جریان مقاومت تغییر دهد.

این کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان این‌که این ترور را نمی‌توان دستاورد نظامی برای نتانیاهو قلمداد کرد چراکه او در شطرنج میدانی تحولات در غزه ناکام مانده و در داخل اراضی اشغالی با مشکلاتی عدیده‌ای روبه‌روست، اضافه کرد: تجربه ثابت کرده که رژیم صهیونیستی هرگاه با بن‌بست داخلی روبه‌رو شده و تلاش کرده که با انجام اقداماتی چون بحران را به خارج از اراضی اشغالی منتقل کند.

هانی‌زاده با اشاره به عملیات شب گذشته رژیم صهیونیستی در حومه جنوبی بیروت و همچنین ترور اسماعیل هینه در تهران، با بیان اینکه این رژیم ماجراجویی خطرناکی را آغاز کرده است، اظهار کرد: محور مقاومت آماده تقابل جدی با صهیونیست‌هاست و روزهای آینده روزهای مهم و سرنوشت‌سازی است. محور مقاومت برای انتقام خون شهید هنیه جبهه‌های گسترده‌ای را علیه رژیم صهیونیستی خواهد گشود.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124088 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 47 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]