چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ /
124074
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

سفیر ایران در لبنان: نیازمند بررسی‌های بیشتر برای مشخص شدن ابعاد ترور هنیه هستیم

سفیر ایران در لبنان گفت: رژیم صهیونسیتی همان نتیجه‌ای که از ترور شیخ احمد یاسین و فتحی شقاقی گرفت از ترور اسماعیل هنیه خواند گرفت.



به گزارش ایسنا، «مجتبی امانی»، سفیر ایران در لبنان در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی در مورد ترور اسماعیل هنیه در تهران گفت: چون ساعات کمی از این اتفاق می‌گذرد نیازمند بررسی‌های بیشتر برای مشخص شدن ابعاد قضیه هستیم.

رژیم صهیونیستی همان نتیجه‌ای را خواهد گرفت که از ترور شیخ احمد یاسین یا فتحی شقاقی گرفت

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی از این ترور همان نتیجه‌ای را خواهد گرفت که از ترور شیخ احمد یاسین یا فتحی شقاقی گرفت. آیا با آن ترورها نقش حماس کاهش پیدا کرد یا افزایش پیدا کرد؟ آیا نفوذ جمهوری اسلامی ایران بعد از ترور شهید سلیمانی کاهش پیدا کرد یا افزایش پیدا کرد؟ با ترور دانشمندان هسته‌ای در داخل ایران که کار رژیم صهیونیستی بود آیا پیشرفت هسته‌ای ایران متوقف شد؟ یا گسترش پیدا کرد.

امانی ادامه داد : رژیم صهیونیستی در وضعیت بسیار بدی به سر می‌برد و دست زدن این رژیم  به این‌گونه اقدامات بیانگر این است که او نمی‌تواند کاری از غیر از این انجام دهد.

وی در پاسخ به این سوال که جواب ایران به این ترور چه خواهد بود؟ گفت: با توجه به اینکه ساعات کوتاهی از این اتفاق می‌گذرد من نمی‌توانم پاسخ دقیقی به این سوال بدهم و مسئولان نظامی ما باید در این ارتباط اظهار نظر کنند.

هیچ‌گاه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران بدون پاسخ نمانده است

امانی در همین ارتباط تاکید کرد: باید به این موضوع توجه داشت که هیچ‌گاه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران بدون پاسخ نمانده است.

اگر مشخص شود که  آمریکایی‌ها در  این عملیات‌ها با نتانیاهو هماهنگ بوده‌اند، علامت خطرناکی برای منطقه است

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است آمریکا در اقدامات چند روز  اخیر رژیم صهیونیستی در منطقه همکاری داشته باشد، گفت: اگر مشخص شود که  آمریکایی‌ها در  این عملیات‌ها با نتانیاهو هماهنگ بوده‌اند، علامت خطرناکی برای منطقه است.

ایران هیچ‌گاه به دنبال گسترش جنگ در منطقه نبوده است

سفیر ایران در لبنان گفت: ایران هیچ‌گاه به دنبال این نبوده که جنگ در منطقه گسترش پیدا کند و از دیگر سو ایران اجازه نمی‌دهد که منطقه تحت اداره آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها قرار بگیرد ‌.

وی افزود: تاریخ ۴۵ ساله ایران این موضوع  را به خوبی نشان می‌دهد و آنها باید از این تجربه درس بگیرند.

این خبر تکمیل می‌شود.

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124074 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 12 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]