چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ /
123733
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲

در شرایط سخت معلوم می‌شود چه کسی شعار داده و چه کسی عمل می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: افراد در شرایط عادی شعار می دهند اما وقتی شرایط سختی به وجود آید معلوم می شود چه کسی شعار داده و چه کسی عمل می کند.



به گزارش ایلنا،حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در هشتمین دوره تربیت و تعالی ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) که صبح امروز در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت شهر مشهد مقدس برگزار شد بیان کرد: فرهنگ پاسداری فرهنگ خدمت و دفاع از انقلاب است. وی افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل ماندگاری و زنده ماندن فرهنگ عاشورا اقداماتی بود که اهل بیت امام حسین (ع) با محوریت امام سجاد (ع) انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امام سجاد (ع) امام پس از امام حسین (ع) بودند و باید مانند اباعبدالله (ع) برای بقای دین تلاش می‌کردند. به همین منظور امام سجاد (ع) پس از شهادت امام حسین (ع) در کوفه، شام و مدینه اقداماتی انجام دادند که غیر از امام معصوم کسی توانایی انجام آن را نداشت و این اقدامات اعجاب برانگیز بود.

حجت الاسلام حاجی‌صادقی بیان کرد: شیعیان همان گونه که بقای دین را مدیون امام حسین (ع) هستند و هرچه دارند به برکت امام حسین (ع) است؛ بعد از امام حسین (ع) هم مدیون امام زین العابدین (ع) هستند.

وی ادامه داد: صحیفه سجادیه بهترین منبع شناخت معارف دینی است و می‌توانیم در زمینه عقاید، اخلاق و شناخت‌های دینی به آن مراجعه کنیم و همچنین در دانشگاه ها آن را تدریس کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به عوامل شکل گیری شرایط مختلف، گفت: خداوند در گذشت روزگار شرایط مختلفی را به وجود می آورد، فتنه، مشکلات اقتصادی و … معمولاً به دست خود ما ایجاد می شود.

وی افزود: یکی از دلایلی که خداوند این شرایط را به وجود می آورد آشکار شدن جوهره انسان و غربال کردن انسان ها است.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی، خاطر نشان کرد: افراد در شرایط عادی شعار می دهند اما وقتی شرایط سختی به وجود آید معلوم می شود چه کسی شعار داده و چه کسی عمل می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه با بیان اینکه برغم فراز و نشیب‌ها، انقلاب اسلامی هیچ‌گاه متوقف نشده است، گفت: با راهبری و هدایت های حکیمانه امامین انقلاب اسلامی و مجاهدت و جانفشانی های صورت گرفته، انقلاب اسلامی ایران طی این ۴ دهه از چالش‌ها، فتنه‌ها و مخاطرات مقتدر و سربلند بیرون آمده است.

وی با اشاره به نقشه‌های دشمن برای سپاه، گفت: هیچ توقعی از دشمن جز دشمنی نداریم، دشمن را دردفاع مقدس شناختیم، سپاه پاسداران با تمام نقشه ها و توطئه های دشمن با قدرت بیشتر پیش می رود.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه عصر حاضر، زمانه نشر فرهنگ حسینی است، افزود: امروز جمهوری اسلامی، مقاومت را به یک گفتمان تبدیل کرده است.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 123733 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]