دوشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۳ /
123066
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲

وزیر خارجه ترکیه به تهران می‌آید

به گزارش مشرق، دولت آنکارا امروز (دوشنبه) از سفر «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه به تهران در روز سه‌شنبه خبر داد. وزارت خارجه ترکیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که فیدان برای حضور در مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور جدید جمهوری اسلامی ایران، روز سه‌شنبه به تهران سفر می‌کند. به نوشته خبرگزاری «آناتولی»، مراسم تحلیف […]



به گزارش مشرق، دولت آنکارا امروز (دوشنبه) از سفر «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه به تهران در روز سه‌شنبه خبر داد.
وزارت خارجه ترکیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که فیدان برای حضور در مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور جدید جمهوری اسلامی ایران، روز سه‌شنبه به تهران سفر می‌کند.
به نوشته خبرگزاری «آناتولی»، مراسم تحلیف پزشکیان ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۹ مرداد در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و با حضور بیش از ۷۰ هیأت خارجی در سطوح رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، رئیس‌ پارلمان، معاون رئیس‌جمهور، معاون نخست‌وزیر، وزیر امور خارجه، سفیر و همچنین نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای برگزار می‌شود.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 123066 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]