دوشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۳ /
122975
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵

فیاضی: دولت چهاردهم حمایت از آرمان فلسطین را ادامه خواهد داد

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا دولت چهاردهم نیز در راستای سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی در حمایت از فلسطین و محور مقاومت گام برخواهدداشت و به محکومیت رژیم صهیونسیتی در صحنه های بین الملل ادامه خواهد داد.



عبدالوحید فیاضی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در تنفیذ چهاردهم گفت: یکی از موضوعاتی که رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ عنوان کردند توجه به ادامه جنایات رژیم صهیونسیتی و ضرورت حمایت از فلسطین به عنوان یکی از مهمترین آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است. قطعا دولت چهاردهم نیز در راستای سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی در حمایت از فلسطین و محور مقاومت گام خواهد برداشت و به محکومیت رژیم صهیونسیتی در صحنه های بین الملل ادامه خواهد داد.

وی افزود: اما درباره موضوعات دیگر پیش تر نیز در دیداری که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری داشتند دو موضوع بسیار مهم مطرح شد و انتظارات متقابل دولت و مجلس از یکدیگر بیان شد؛ رهبر انقلاب هر دو موضوع را شفاف بیان کردند. ایشان در مرحله اول از مجلس دوازدهم خواستند تا از دولت چهاردهم حمایت کنند و کاری کنند تا دولت موفق شود و در نهایت موفقیت دولت چهاردهم را موفقیت تمام کشور دانستند و این بیانات رهبر انقلاب مجلس را به سمت حمایت از دولت آقای پزشکیان پیش برد.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: اما در مقابل، رهبر انقلاب برای آقای پزشکیان شاخص های مهمی بیان کردند تا کابینه خود را با ویژگی‌هایی همچون مومن بودن، کارآمد بودن، انقلابی و… انتخاب کنند. رهبر انقلاب حدودا ۱۰ الی ۱۲ ویژگی برای انتخاب کابینه دولت چهاردهم بیان کردند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشخص است که اگر کابینه دولت چهاردهم چنین صفاتی را داشته باشد ، قطعا مجلس وظیفه خود را حمایت از دولت جدید می‌داند. در حقیقت مجلس نباید مچ دولت جدید را بگیرد بلکه باید دست آن را بگیرد. چراکه مردم خواهان خدمت هستند و میلی به نزاع میان مجلس و دولت ندارد تا باعث بروز مشکلات جدید و تنش در کشور شود.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 122975 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
اسپوتنیک 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]