دوشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۳ /
121236
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳

احتمال حضور نخست‌وزیر پاکستان در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید ایران

رسانه‌های پاکستان به نقل از منابع آگاه گزارش دادند نخست‌وزیر این کشور احتمالا برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب ایران به تهران سفر خواهد کرد.



به گزارش ایسنا، شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان احتمالا هفته آینده به تهران سفر خواهد کرد تا در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب ایران که قرار است ۳۰ ژوئن (۹ مردادماه) با حضور سران کشورهای مختلف منطقه و جهان برگزار شود، شرکت کند.

ممتاز زهرا بلوچ، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان هفته گذشته در نشست هفتگی خود با رسانه‌ها گفت که طرف ایرانی از پاکستان برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب ایران دعوت کرده است. وی در ادامه خاطر نشان کرد هر تصمیمی در این زمینه در زمان مقتضی اتخاذ خواهد شد.

بنابر گزارش بیزینس رکوردر، منابع دیپلماتیک تصریح کردند که احتمال دارد شهباز شریف برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران به تهران سفر کند. آنها همچنین گفتند نخست‌وزیر پاکستان در جریان این سفر دیدارهایی با مقامات ایران، ازجمله مسعود پزشکیان خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 121236 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]