شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ /
121155
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴

رحیمی: مجلس در رای اعتماد به کابینه دولت به وظایف قانونی خود عمل کند

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بر ما واجب است با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس، در انجام وظایف نمایندگی و در رای اعتماد اعضای کابینه دولت به وظایف قانونی خود فعالانه عمل کنیم.



به گزارش ایسنا، رمضان رحیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: ولی نعمت ما مردم عزیز هستند که بار مسئولیت را سال‌ها بر دوش ما گذاشته و مشروعیت ما از صندوق آرا مردم عزیز کشورمان است لذا باید خواست و مطالبات مردم را مورد توجه قرار داد.

وی افزود: در مقطع کنونی بر ما واجب است با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس در انجام وظایف نمایندگی و در رأی اعتماد اعضای کابینه دولت به وظایف قانونی خود فعالانه عمل کنیم.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه اش گفت: از دولت جدید و وزیر پیشنهادی نیرو می‌خواهم توجه و اهتمام جدی به اجرای طرح‌های مصوب قبلی انتقال آب به حوزه زاینده‌رود داشته باشند.

وی همچنین با بیان اینکه بسیاری از جانبازان و ایثارگران در اداره زندگی، مایحتاج و تهیه دارو دچار مشکل هستند گفت که دولت به وضعیت این افراد توجه کند.

رحیمی بر لزوم برنامه‌ریزی صحیح و کارشناسی شده برای تامین نیروی انسانی مدارس کشور تاکید کرد و افزود: از وزیر کار می‌خواهم در تخصیص اعتبارات و تسهیلات به صورت شهرستانی اقدام کند تا حق شرکت‌های تعاونی شهرستانی ضایع نشود علاوه بر این باید شرکت‌های تعاونی در مولدسازی‌ها در اولویت قرار گیرند.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 121155 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
عصرایران چند لحظه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 33 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]