یکشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۳ /
120177
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۰۱

تصویری از دیدار نماینده آیت الله سیستانی با علم الهدی؛ علت ملاقات چه بود؟

سید جواد شهرستانی، نماینده تام الاختیار آیت‌الله العظمی سیستانی با حضور در دفتر احمد علم‌الهدی دفتر نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با او دیدار کرد.



نماینده آیت الله سیستانی با علم الهدی دیدار کرد اما علت چه بود؟
به گزارش حوزه نیوز، سید جواد شهرستانی، نماینده تام الاختیار آیت‌الله العظمی سیستانی با حضور در دفتر احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با او دیدار کرد.
در این دیدار که به منظور تسلیت شهادت ابرهیم رئیسی از سوی شهرستانی به علم‌الهدی انجام گرفت، جمعی از اساتید، شخصیت‌های حوزوی قم و نجف و همچنین نزدیکان شهرستانی حضور داشتند.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 120177 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
العالم 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
العالم 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 11 ساعت پيش [ 0 بازدید ]